loading...

30 Saniye içinde bir takımın kaderi nasıl değişir ?

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on May 14, 2013

  • İngiltere Championship'te Premier Lig'e yükselmek için play-off oynayan takımlardan Watford, ilk maçta deplasmanda 1-0 mağlup olduğu rakibini evinde 3-1 mağlup ederek finale yükselmiş. Ancak maçın son anları efsane olmuş. Maçta 2-1 Watford öndeyken, Leicester City 90+6. dakikada penaltı kazanıyor. Golü atması halinde finale kalacak City, golü kaçırdığı gibi uzaklaştırılan top da Watford kontratağına dönüşüyor. Sadece 30 saniye içerisinde ev sahibi takımın golü geliyor ve finale yükselen taraf Watford oluyor. Böyle bir atmosfer içerisinde gol atmak...

Yorumlar

  • ulan penaltıyı dışarı atsa kaybetmeyecekler :D

  • ALP 

    Bu penaltıyı kaçırıp lige çıkamayan Leicester ertesi sene şampiyon olup premier lig e çıkıyor ve bir sonraki sene yani şuan Premier lig şampiyonu oluyor, futbol çok ilginç fakat şunu çıkarmak lazım hayattada böyledir,başarısızlıklar asla bizleri yıldırmamalı hedeflerimize ve sevdiklerimize sıkı sıkı tutunup sonuna kadar mücadele edersek görüldüğü gibi mücizeler bile gerçek olabiliyormuş.O kadar felsefe yaptım şu yorumu beğenin sınıftakilere havam olsun

  • Futbol bu işte amk, bir topun peşinde onlarca adam koşuyor diyenler, bu mutluluğu hiç bir zaman anlayamazsınız.

  • amk türkiyede olsa penaltı kullanıldıktan sonra maç hemen

  • video siktir edinde videonun sahibine kafam takıldı amına koyum klavyeye basılımı tuttun o ismi koyarken ne yaptın kendine yarak merak ettim

  • o penaltı gol olsaydı leicester belki hiç şampiyon olamayacaktı....

  • Bu maç Türkiye'de olsa o penaltıyı kaçıran hayatı için derhal ülkeyi terk etmek zorunda kalırdı..

  • o kaybeden takım şampiyon oldu :)

  • taraftarları saha da gördüğümde biraz da açıklamaya bakarak ''Bursa'dan gol haberi var'' video su sandım da geldim :D haha ama on numara bi maç olmuş bu da :D 

  • Fenerin maçı sandım mk .s

  • 90+4 vermiş penaltıdan sonra bitirmesi gerekti

  • Denizli maçı aklıma geldi aq

  • 4 kez atacağı yeri gösterdi. kader mader hikaye yani...

  • guzel bir pes etmeme ornegi

  • Teknik direktör koşarken arkadaki oyuncu niye illa tutmaya çalışıyor aq :D

  • Ama şimdi: o Leicester City İngiltere premier lig şampiyonu.Hem de chelsea,manchester united,manchester city,totthenam ve liverpool gibi takımlar arasında...

  • böyle kritik bir maç bizim ülkemizde oynansa sonuç 5 ölü 30 yaralı olurdu.

  • bu nasil bi gol sevinci turkiyede olsa futbol teroru diye tarihe gecer

  • ve leicester simdi sampiyon....