loading...

Abdurrahman Uzun'un Anlatımı İle Çocuk İstismarı

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Feb 19, 2018

  • Çocuklarımıza kendilerini nasıl korumaları gerektiğini anlatıp susmamalarını, mahrem bölgelerine yaklaşmaya çalışan her kim olursa olsun şikayet etmeleri gerektiğini öğütlemeliyiz. Abone olmayı unutmayın.
  • Abdurrahman Uzun'un Anlatımı İle Çocuk İstismarı etiketleri

Yorumlar

  • LAf degil icraat bekliyoruz ! Ne kdar dogru söylediniz BIRLIK olamiyorsak ! Allah sizlerin yolunuzu acik etsin .

  • Helal Olsun.6 Bakan komisyon kurdu inş daha ağır cezalar ve önlemler olur.keşke böyle olaylar yaşanmadan önce olsaydı...

  • Helal Olsun Duygularımıza Tercüman Olmuşun Abi

  • Helal olsun Allah razı olsun sizden Abicim0001f44d0001f44d0001f44d

  • Helal olsun sana adamsun adam 0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f

  • Helal olsun

  • ALLAH razi olsun Aĝzina sağlik0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d

  • İcraat bekliyoruz!

  • el-Müntakim !

  • Takdir ediyorum 0001f44f0001f44f0001f44f

  • Helalin var abim

  • Hersey once bizde anne babada baslamali, cocuklarimiza ogretelim, sana kimse dokanamaz dokunursa anne babana utanmadan soylemenin cok ama cok normal oldugunu anlatmayiz. Bakkal pipisi ile oynuyorsa gelip soyliyebilmeli cocuk korkmadan. Hasta beyinler dunde vardi bugunde olacak madem onlari egitemiyoruz kendi evlatlarimiz egitmeliyiz, onlara kimse ile bir yere gitmemelerini sekere cikolotaya kanmamayi asilamaliyiz. Hasta beyinlere gelince yaaa onlari Allaha havale ediyorum, ve Afgan daglarinda erkek kiz demeden 10 yasindaki cocuklara tecavuzu haciz kilan bir dinin nesine degineyim arkadaslar, diyecegim tek bir sey var hay sizin dininizi sikeyimden baska

  • Helal olsun abi. 0001f44a

  • Icraat isteyen herkes paylaşmalı!!

  • Helal olsun abi 0001f44d

  • Helal olsun abi

  • helal olsun sana

  • Idam bekliyoruzda bi bok cikmiyor akp ye kizdigim nokta bu

  • Sen adamsin abi

  • 0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d0001f44d0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f4420001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f4420001f44f0001f44f