loading...

'Adnan Oktar'la seviştin mi?' sorusuna Ceylan Özgül'den olay cevap!

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Jul 12, 2018

  • İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca kamuoyunda "Adnan Hoca" olarak bilinen Adnan Oktar ve grubuna yönelik sabah saatlerinde operasyon başlatıldı. Başta Adnan Oktar olmak üzere grupla bağlantısı bulunan 170 kişi gözaltına alındı. Grup içerisinde yer alan ve yakın tarihlerde bağlantılarını koparan Ceylan Özgül, POSTA gazetesine Adan Oktar ve çevresi hakkında açıklamalarda bulundu. "BENİ BU ŞEKİLDE KANDIRDILAR": Adnan Oktar tanıştığınızda yaşınız kaçtı? 24 yaşındaydım. 35 yaşındayken de ayrıldım. Tam bir yıl oldu. İstanbul Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık son sınıf öğrencisiydim. Bir erkek arkadaşım beni Adnan Oktar’la tanıştırdı. O yaşlarda idealist bir genç kızdım. Dini öğrenmek istiyordum. Adnan Oktar, ‘Harun Yahya’ ismiyle kitaplar çıkarıyordu, faaliyetler yapıyordu. “İslam ahlakını dünyaya tanıtacağız, Darwinizm ile mücadele edeceğiz” diyordu. Kandırıldım. Kandım. Daha sonra süreç nasıl işledi? İnandıktan sonra onlarla beraber yaşamaya başladım. Vitrin önündeki hayatları dışarıdan cazip görünüyordu. Ben de dindar olmaya özeniyordum. Ne yazık ki dini onların bana öğreteceğine inandım. Onlardan öğrendiğim çok yanlış şeylerdi. Ailenizin maddi durumu iyi miydi? İyiydi. Ben hizmet etmeye gittim. 2007'DE GAZETELERDE MANŞET OLMUŞTU Ceylan Özgül'ün 2007'de gazetelere yansıyan ilginç bir öyküsü vardı. Babası, kızını örgütten kaçırmaya kalkarken gözaltına alınmış ve "Kızımın beynini yıkayıp ruhunu çaldılar" diye isyan etmişti. Ailen nasıl karşıladı? Asla istemediler. Annemi kanserden kaybettik. 2007’de babam beni onların elinden kaçırdı ama maalesef başına gelmeyen kalmadı. Gözaltına bile alındı. Ailemi korumak için onlara da saldırdım mecburen. Babama iftira bile attım. Çok kötü günler yaşattım hem kendime hem aileme. Lüks bir cezaevinde gibiydik. Kaç kadın oluyordu o evlerde? Değişiyordu. 20 de oluyordu, 12 de. Toplam 35-40 kişilik küçük bir köy gibi düşünün. Haremlik selamlıktı. O giyim tarzını, aşırı makyaj ve estetiği dinle nasıl bağdaştırdınız? Önceleri kadınlar uzun elbiseler giyerlerdi. Ciddi bir değişimden geçti örgüt. Siz en son halini görüyorsunuz. Adnan Oktar sizinle mi yaşıyordu? Tabii, aynı yerde yaşıyorduk. Nasıl bir yaşantıydı? Örgütte bir hücre sistemi vardır, herkesin görevi farklıdır. Mesela ben uzun yıllar araştırma yaptım. Kitaplara, ilmi faaliyetlere, konferanslara içerik hazırlıyordum. İç yüzlerini yıllar içinde yavaş yavaş öğrendim. 2011’in sonunda gerçeği tamamen anlamıştım. Adnan Oktar ile cinsel birlikteliğiniz oldu mu? Hayır, zaten Adnan Oktar cinsel ilişkiye giremiyor. Kasık fıtığı var. Oradaki hiçbir kadınla ilişkisi yok muydu yani? Kadınları köle olarak görürdü. “Bana hizmet ederek İslam’a hizmet ediyorsunuz” derdi. Kişisel ilişkisi yoktur kimseyle. Cinsellik yaşayamıyor ama farklı metodlar uyguluyor. Yaş fark etmiyor, her kıza aynı şeyi yapıyor. Detaylarını veremeyeceğim yöntemleri var. Sizi en çok kızdıran, tekrar tekrar kaçma noktasına getiren neydi? En kötüsü devlete verilen zarardı. Devletin arkasından ‘public diplomacy’ (kamu diplomasisi) adı altında askeri ve politik faaliyetler yapılıyordu. Bunlar beni çileden çıkardı. Bunların bildirilmesi gerekiyordu. Bu yüzden Adnan Oktar’la çok kavga ettim. Ceza da aldım. Nasıl bir ceza? Odaya kapatıp tüm iletişim araçlarına el konulurdu. Adım başı kameralar vardı. Kaçmak çok zordu. Herkes birbirini her an kontrol ediyordu. ‘Kule’ denen yerdeki kişi kapıyı açmadığı sürece dışarı çıkamıyordunuz. Diyelim ki hastalandınız. Doktora bile üç-dört kişiyle beraber gidebilirdiniz. Ve birinde mutlaka silah olurdu. Kadınlar neden hep birbirine benziyor? Kadınlar aslında birbirine benzemiyor. 80 kadın arasından seçilmiş 6-7 kişiyi görüyorsunuz siz. Onlar birbirine benziyor. Botokslu, ful makyajlı olmaları tamamen Adnan Oktar’ın zevki için. O görüntüyü fotoşopla, filtrelerle yapıyorlardı. O tarz giyinmekten hoşnut muydunuz? Size sunulanı yaşamak zorunda bırakılıyorsunuz. Cariye, köle gibi görülüyorsunuz. Bizim ekranda gördüğümüz kadınların hayatı nasıldı? Gördüğünüz hayat bir vitrin. Yoksa hiçbir reklam almayan, kazancı olmayan ve 10 yıldan fazla süredir devam eden bir televizyon programı olamaz. Bu, arka planda devam eden yasadışı faaliyetleri için #İstanbul #Cumhuriyet #Başsavcılığınca #kamuoyunda #"Adnan #Hoca" #olarak #bilinen #Adnan #Oktar #ve #grubuna #yönelik #sabah #saatlerinde #operasyon #başlatıldı #Başta #Adnan #Oktar #olmak #üzere #grupla #bağlantısı #bulunan #170 #kişi #gözaltına #alındı #Grup #içerisinde #yer #alan #ve #yakın #tarihlerde #bağlantılarını #koparan #Ceylan #Özgül #POSTA #gazetesine #Adan #Oktar #ve #çevresi #hakkında #açıklamalarda #bulundu#htube #tv #htubetv #htube #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasin #artiksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasin #artik #susma #2018 ►ABONE OL: https://goo.gl/tQaWT9 ►IKINCI KANALIMA ABONE OL: https://goo.gl/W5heP3 ►PAYLAS, BEGEN & YORUM IÇIN: https://youtu.be/YRofav6wmcI
  • 'Adnan Oktar'la seviştin mi?' sorusuna Ceylan Özgül'den olay cevap! etiketleri

Yorumlar

  • Didemcove r
    Didemcove r 7 months ago

    Ceylan; sözde ailesini korumak için "babam bana tecavüz etti, annemde gülüp izledi" diye söylemişti. Böyle karaktersiz, dönek birinin sözüne hala inanan var mı?

  • Serkan Gün
    Serkan Gün 7 months ago

    Lan yalan bu kadin orda yemedigi herzele kalmamistir iliskiye girmemis hikaye

  • Ayten Çıtak
    Ayten Çıtak 7 months ago

    Dininizi öğrenecek başka hoca yokmuydu be kızım

  • Ebu CeH CaH El Kasım
    Ebu CeH CaH El Kasım 7 months ago

    Düne kadar hocam gara daşşşşaaaanı yalarım dı, şimdi yok elletmedim yok vurdurmadım sevdirmedim sapıktı zorbaydı tacizciy di hee hep öyle olur zaten.

  • Umut Güneş
    Umut Güneş 7 months ago

    Nedense herkese tecavüz var ama buna dokunmamışlar.. Ben şok 😲bunu da içeri almaları gerekiyor sahtekarlar...

  • Orhan Ay
    Orhan Ay 7 months ago

    Benim anlamadığım su kendi taş gibi abla.ama hıc cinsel istismar yasamıyo 10 yıl.16 yaşındaki kızlar yaşıyor.tamamen kndını iyi gösterip örgütü karalıyo sende kötüsün apla

  • KAPLAN Kaplan
    KAPLAN Kaplan 7 months ago

    BOŞUNA HİKAYE ANLATMA LÜKS İÇİNDE YAŞARKEN İYİ HER PİSLİĞİ GÖRDÜN ÖNCEDEN NEDEN KONUŞMADIN ÇOK İNSANIN CANINI YAKTINIZ BENCE SİZ CEHENNEMİN ODUNLARI OLACAKSINIZ YAŞASIN KÖTÜLER ZALİMLER İÇİN CEHENNEM

  • Beyza Beyza
    Beyza Beyza 7 months ago (edited)

    O kadınlar boşu boşuna öyle şişme gibi olmadı. Bence kesin işin içinde fuhuş filan var. Hepsini anlatmıyo bu kadın. Yoksa o lüks hayatın masrafları öyle bağışlarla olacak gibi değil. Başka şeyler var işin içinde..

  • Nimet Bayrakli
    Nimet Bayrakli 7 months ago

    bu kadın düpedüz yalan söylüyor hiç pişman birine benzemiyor yaşadıklarından utanmıyor bile

  • şevket kaynak
    şevket kaynak 7 months ago (edited)

    bencekendini kurtarmak için yalan söylüyor kasık fıtığı bendede vardı cinselliğe engel değil nekadar büyük olursa olsun bir ikincisi 2011 de çözdün neden 2017 de kaçtın o süre zarfında yazık değilmi eğer taciz olduysa o insanlara bence buı yöntemleri var dediği seks şeklini adnan bunun üstünde uygulamıştır yoksa nereden bilecek bunları taciz yaşamadım ama şahit oldum duydum diyor bence bu kişilerde yargılanmalı iyi moda oldu kandırıldım kandım aldatıldım aslında tam tersi kandırlmayıp kandırıyorlar altdatıyorlar herkesi saf sanıyorlar

  • Deniz H.
    Deniz H. 7 months ago (edited)

    Sıktır git kasar yıllar yılı yasadin menfatina gelmedi paramı istedin evmi kaçtın zamanında babana bile iftira atmışsın ağzınla diyorsun şimdi kim nerden güveneceksana veya sana neden inanalim haremlik serankikti diyorsun arkasından taciz vardi diyordun hangisi doğrumadem okadar kötüydü ne diye okadar yıl kaçtın kaçamağı diyorsun şimdi nasıl kaçtın bence sen yalancısın neymiş devlete yapılanlardan dolayı kaçmış siktirrrrrr git devleti falan karıştırma babasını satan kadından ne hayır gelir yalancı kopek

  • Hakan AKAY
    Hakan AKAY 7 months ago

    ceylan özgül yalan söylüyor bir haberinde diyor ki bütün kızları ilk önce adnan birlikte olurmus sonra diğerleri sonra ceza oldugunda ise oda hapsi 24 saatte o kediciğe 20 kişi 24 saatte tecavüz edermiş ceylan parasız pulsuz kaldığından kendini vitrine çıkarmış

  • Muhammed Arda Öztürk

    Adnan Oktar dan çok bu kadın gundemde,, her şerden bir firsat cikaran insanlardan birisi işte.. ne kadar doğru konuşabilir ki ? Adamın birisi herkesin bildiği gündemde bir kazayla can verir merhumun adını dahi bilmeyen bi kac kolpacı, arkadaşımızdı canımızdı diye atıp tutarak gundemde kalmaya çalışırlar , bu da onlardan birisi gibi olsa gerek..

  • Gökyeleli Bozkurt
    Gökyeleli Bozkurt 7 months ago

    yok nasıl kanmış yok işte bu yaşta nasıl kandırılmış yok işte pişmanmış falan hepsi hikaye tek dertleri para lüks yaşam sanki bu olmasa bi başka aklıevveli lüks hayat yine cezbederdi yani bunların durumunda olmak isteyen eminim binlercesi vardır siz yeterki para deyin bunlara belli bi zaman geçincede yada sıkılıncada veya bişekilde o yapılanmadan atılınca hepsi hikaye okuyo şimdi mi aklına gelmiş itiraf. hiçte bu kadınların öyle kandırıldıklarına filan inanmamızı beklemesin kimse

  • Elif Arı
    Elif Arı 7 months ago

    vay benamus vay adnan

  • Göktürk ateist
    Göktürk ateist 7 months ago

    Kasık fıtığı varmış demek ki fazla zorlamaya gelmiş.

  • Hemide Maqamedova
    Hemide Maqamedova 7 months ago

    O nasil dinle ugrawkmak ...kizlari dans etdirib yariciplak kiyafetlerle vucutlarina bakiyo onlar da memnun zaten hallerinden de.... dinle kuranla bu haraketlerin na alakasi var? Hepsini bir eve kapatib satmiw iwte bu apacik ortada..kadinlarin tipleri ayni hayat kadinlari gibi..

  • Salih arkaç
    Salih arkaç 7 months ago

    bunlar olurken de devlet uyuyordu dimi

  • Turgay Karal
    Turgay Karal 7 months ago

    Demekki adnan hoca kızlara saksafon çaldırıyordu

  • Metanet V
    Metanet V 7 months ago

    KIz kendi babasIna bile iftira atmIs,bundan her sey bekle,Adnananda yatmamIsda falan filan,Adnan bunu yanInda tutmus ki borek filan yapsIn diye aman bizde yedik👐