loading...

Akraba Evliliği Köprü - Poly Bridge

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Ağır Mimarı getirin alooo !!!!!! :D

  • Murat her oyuna bok gibi diyor

  • ÜŞENMESEN SEN CETVEL İLE ÖLÇÜP YAPARSIN OYUNU AMK

  • Kim var 2017den

  • Abi montaj çok güzel olmuş o adamda ünlü oldu haberlere çıktı diye :D

  • 15:23

  • küfür edince çok daha eğlenceli oluyo reis

  • 1 tane hidrolik vermiş amk domuz boku gibi 0001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f602 1saattir gülüyom mk

  • aq hidrolik ile domuz bokunun ne alkası var mk koptum ya

  • İZLERKEN ALTIMA SIÇTIM AQ ASISAJGALSKHAKLH

  • yavaş yavaş anayın amını gordun haaahh :) +1 leyin

  • abi adam cok rahat lan 0001f620

  • Bu videoyu 2018 de izleyenler0001f6020001f6020001f602

  • o deilde oyundaki şu dingil yavaş müzikler hızlanınca ne oluyomuş beya

  • Abi Şu Hakkındaki Kısmında. Eski Kasanın Yerine Yeni Kasanın Özelliklerini Yazarmısın Gürbüzün Zoruna Gidiyormuş :) +1 leyin

  • 2. bölümü gelsin

  • Milli sporumuz reis

  • Sene 2018 izleyen varmıı ??

  • abi işin içinde sen varsın sıkılırmıyız biz :D