loading...

Aleyna Tilki YALNIZ ÇİÇEK ft. Emrah Karaduman

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • klipten bişey anlamayanlar✋

  • "Klipsiz daha güzeldi, klip ne alaka" tribine girenler gelmeden beğelim 0001f602.....

  • Seni Mutlu Edeyim mi?

  • hey şu sayıyı oku 1602836490374610037

  • Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar 0001f64c0001f3fb

  • Kliple şarkının uyuşmazlığı süper olmuş :D

  • Evdeki Çeşmeden makarna akıyo bizden çamurlu su wQE:DA:QW:A

  • Her fan from Pakistan..0001f91a❤0001f1f50001f1f00001f1f50001f1f0

  • Önce dipsiz kuyumu dinleyip sonra buraya gelip hangisi daha güzel acaba diye karşilaştirmaya gelenler derneği kendimizi belli edelim :D

  • Seni mutlu edeyim mi?

  • Klipte anlatılmak istenen, cici kızdım ama hasretinden yalnız çiçek gibi soldum, bundan sonra da bad girl'üm, sıkıyorsa benim olma, seni palyaçolarımla dağ evine kaldırırım diyor 0001f601

  • Kimse sevmiyorsa bu kizi bu kadar dinlenme nasiL oluyor :) ? Elestirmek gizli hayranliktir ;)

  • Ulan hayatımda sadece bir kız sevdim ve halada seviyorum 8 senedir seviyorum 4 yıldır görmüyorum öyle instagramdan fotolarına bakıyorum yalnızca bazen özlüyorum özellikle gülüşünü bazende kendi kendime diyorum ki zaten sevgimi açıklasaydım bile bana bakmazdı biz bu hayatın hiç bir zararı olmayıpta acı çeken çocuklarıyız acıya alıştık şarkı dinler ağlarız veya kadere bağlarız..

  • Bu aleyna düzelmedi klipleri neden boyle çocukca çekiyor anlamiyorum

  • LOVE FROM AZERBAIJAN, GREAT MUSIC.

  • Hiç kimse kliple şarkı arasındaki bağlantıyı kuramamış ya bunda anlamayacak ne var şöyle anlatim ;

  • Aleyna Tilki is 18 years old and already very artistic and professional singer. Extremely talanted! From Russia with love.

  • J K 

    Aleyna tilky fan from Hindustan 0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d0001f6180001f6180001f6180001f6180001f618

  • Koca hayat bile beni senin şu şaçma sapan kliplerin kadar yormadı be aleynacım0001f61d0001f61d0001f61d

  • Yaw klibi izlemeden dinlemek daha iyi gelio keşka birazdaha düzgün bi klip yapsalardı.