loading...

Aztekleri Neyin Öldürdüğünü Nihayet Biliyoruz

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Peki bişey dicem bu arka plandaki sikindirik müzik neden

  • akp icin calisiyor bu kanal amk basi sariklari serefsizler

  • Tüm ampüller en başta

  • Bırak ya orayı da canım Batı medeniyeti katletmiştir.allahın sömürgecileri.medeniyet kuracaklar diye kırdı geçirdiler.onlar da haklı da bu kadar gaddar olunmaz ki kardeşim.sömür de öldürme bari

  • Öğrenmeseydim gözüm açık gidecekti hsjevshsj

  • Ampulleri buldum da paylaşasım yok

  • Heee salmonella ne olduğunu herkes çok iyi biliyor :D

  • Sömürgeci avrupa köpekleri soykırım yaptılar lânetli avrupa..ve öncüleri yahudi rochiltler..

  • Aztekler gelişmiş bir topluluk değildi ve o dönemin Amerikalılari tarafından öldürüldüler .. video fos.. azıcık tarih öğrenin..

  • Ölmüşler işte kasma

  • Hepsini buldum biri 4.04 te digeri 4.53 te digeri 6.58 de digeri 8.24 te digeri 11.28 de son olarak 12.04 de

  • Buldum

  • 4.04 4.50 6.59 8.23 12.02 inş dogrudur

  • LAN 4. Dion amma sonda 5 dion aaaaaaaaa 4 CÜ de videonun sonunda sen verdin

  • Ampulleri tespit ettiğimi belirtiyorum!!!

  • Hepsi basta

  • 4:04