loading...

Başak, Fatih Ürek'i neden çileden çıkarttı? Gelinim Mutfakta 75. Bölüm

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Jun 22, 2018

  • Gelinim Mutfakta 75. Bölümde Başak, Hatice'nin kendisine pasaklı demesine açıklama getirirken Fatih Ürek'i çileden çıkarttı! Başak "Gazoz Tatlısı"nı yaparken bir aksilik yaşadı. Acele edince tezgahtan bir kaseyi yere düşürdü. Yine acele ile onu yerden alıp tezgaha koydu. Bunu gören Hüsniye Hanım onu eleştirmeye başladı. Hüsniye Hanım, yere düşürdüğü kaseyi yemek yaptığı tezgaha koyduğu için "Biz hepimiz yiyeceğiz bunu! Olmaz bu!" diyerek hoşnutsuzluğunu dile getirdi. Gün sonu değerlendirmesinde ise Hatice, VTR'den izlediği bu görüntüler üzerine Başak'a "Pasaklıydın da, bu kadar da mı yaa!" diyerek tepki gösterdi. Başak "pasaklı" kelimesine takıldı ve sert tartışmayı açmış oldu. Bunun pasaklılıkla alakalı olmadığını, yemeği yetiştirmek isterken aceleyle yerden aldığını söyledi. Herkesin yapabileceği bir hata olduğu için kendisine yüklenenlere sert çıktı. Bunun üzerine Fatih Ürek, özür dilemek yerine laf yetiştirmesine sinirlenip ona çıkıştı!
  • Başak, Fatih Ürek'i neden çileden çıkarttı? Gelinim Mutfakta 75. Bölüm etiketleri

Yorumlar

  • Hayat Güzel
    Hayat Güzel 8 months ago

    Başaki elemek için yapmadiklari şey kalmadi yaa😡

  • yagmur zengin
    yagmur zengin 8 months ago

    Bence saçmalamışlar tabağın üstünü tutmuş alt tarafı

  • Necoş Necmiye
    Necoş Necmiye 8 months ago

    Hatice yi sevenler👍 +1 leyin

  • Neşe Aras
    Neşe Aras 8 months ago

    Başağın üzerine çok gidiyorlar başak 2 haftadır 1 puanla kaçırıyor

  • Hayat Güzel
    Hayat Güzel 8 months ago

    Insallah Elifden sonra Özlem gider

  • Neşe Aras
    Neşe Aras 8 months ago

    Sanki ne yapmış utanılacak Hüsniye hanım a gıcık oluyorum

  • Şevval Şeker
    Şevval Şeker 8 months ago

    Haticede artık sıkmaya başladı, Özlem zaten bambaşka bir hallerde. Inşallah Başak 1. Olur

  • Yuksel Arslan
    Yuksel Arslan 8 months ago (edited)

    Hatice kalsın hepsi gitsin😂😂

  • Sema Acar
    Sema Acar 8 months ago

    Yaw sanki kendileri çok hisjyenikler hep başağa yürüyorlar çekemiyorlar hatice başağı husnuiyede hanife yi kıskanıyor sanki hatice çok hijyenik

  • Emin Hesenov
    Emin Hesenov 8 months ago

    Şu hüsniye hanim ve gəlnine sinir oluyorum yaaa

  • Sodda Qiz
    Sodda Qiz 8 months ago

    Pardonda bu Hüsniye hanım kandini ne zanidyor acaba sanki mutfak rayisi başkaları beşe yapsa köpük gebi ozarena yürüyor kandı gelini yapnice gelinde kanisde bırakın ya Allah aşkına deyo bırakın Husneye hanım böyle koca kadın gibi laflari siz burda kollaniliyorsuz bunu harkez farkında sanki sizi harkez sevyorda siz buranın yuzusuniz 

  • Ganbar Ganbarov
    Ganbar Ganbarov 8 months ago

    Yahu sanki evlerinde cok herseyi iyi temiz yapiyolar abartdilar iyice Hatice ve Basakin enerjisini seviyorum aslinda anlassalar iyi arkadas ola bilirler 😋

  • dizi aşkları
    dizi aşkları 8 months ago

    Başak olmazsa bu dizi izlenmez

  • ÖYKÜ KARAYEL VE MERYEM KESKİN

    HATİCE ARTIK GİTTT ❤SENI SEVİYORUM ❤BAŞAK❤

  • Ali Can
    Ali Can 8 months ago

    Ya bu nedir bu kadar abarttilar kız düşen tabagi almış koymuş bide hüsniye utan falan diyorsun sanki siz evinizde ellerinizle eldiven geçirip sebzelerinizi sirkede bekletip dogruyosunuz hüsniye hanım bide hüsniye hiç bi şey bilmiyor hangi yemeği söylüyorsa yok yapmadım bilmiyorum diyor demekki beceriksiz haticeyide çok seviyorum ama artık abarttilar

  • Fatma Dogan
    Fatma Dogan 8 months ago

    Başak elenmeli diyenler

  • Arife Deniz
    Arife Deniz 8 months ago

    Lan yemin ederim mal bunlar ya evde tabakları yere düşünce ne yapıyorlar çok merak ediyorum

  • Ayşe Cansu
    Ayşe Cansu 8 months ago (edited)

    Hatice özlem çatlayın kıskançlıktan inşallah

  • sulemm sulemm
    sulemm sulemm 8 months ago

    Fatih bey bile soledi kiskaniyolar basak seni diye hersey ortada en buyuk basak :)

  • dizi aşkları
    dizi aşkları 8 months ago

    Bu fatih hayırdır Başğa hakaret ediyoo