loading...

Cihan Albayrak - Erorr Verdiren Vine Videoları

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Oct 24, 2017

  • Youtubeda Hertürlü Montaj Müzik Derleme vb. Videolar Yüklüyorum Abone Olup Like Atıp Destek Olabilirsiniz :)
  • Cihan Albayrak - Erorr Verdiren Vine Videoları etiketleri

Yorumlar

  • Yeni gördüm süpermiş bu herif,kafa yapısı harika.devam etse güzel olur.başarılar

  • Bu adamın şizofren olduğunu düşünüyorum

  • Baba sana bir iyi birde kötü haberim var neymiș iyi haber kötü haber yok gjdjhdjdjdhd

  • Hadi lafı yedin doydun da ilacı hangi para ile alcan amına koduğum 0001f64c0001f3fb0001f64c0001f3fb

  • beğeniyi can-ı gönülden verdim valla helal olsun! çok güldüm çok eğlendim teşekkür ederim :)

  • Mafya deyilim ama bi kalp alirim aqa

  • 2:06

  • misafirserver her alıma açıktır ama misafirperver lerin burdan a*ına koyim (100. yorum)

  • Bazı vinelarını anlamam 1 ayımı aldı .d

  • zamanında sürekli git gel yapmasaydım siz zaten olmiycaktınız BOMMM :d

  • Zekerya engin kimliginde z. Engin yazıyordu jfjfjfjfjfjd

  • Azcık daha reklam koysaydın ya

  • Tablet bozuldu aq

  • Bu adam kral

  • Butona yumruk attım cam çatladı aq

  • Ilk

  • basligi atan nasil birisin amq o eror mu error mu ?