loading...

Mahrem Fotoğraflarımla Tehdit Ediyor! Aşkı İçin Tesettürden Vazgeçti | Serkan Aktaş'la SORUN ÇÖZÜLDÜ

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Dec 4, 2018

  • Serkan Aktaş Sorun Çözüldü konsepti ile haram dairede yaşamanın verdiği azaplar, üniversite aşkları ve helal dairede yaşamanın aslında çok kolay olduğuna dair bilgileri öğrenebileceksiniz. İyi seyirler. MÜJDEEEE UMRE'YE GİDİYORUZ! Arkadaşlar Çay House aile olarak sizler ile beraber Yarıyıl Tatilinde Rabbimizin evine misafir olmak istiyoruz inşaallah Hep beraber Yeşil Kubbe’nin etrafında ve Kabe’de dersler yapacağız inşaallah ❗Gidiş 15 Ocak ❗10 günlük bir programda 6 gece Mekke 3 gece Medine olacak ❗Kabe’ye yürüme mesafesinde otel kişi başı 3365 Riyal (895 dolar) ❗Servisli olan otel 3100 Riyal (825 dolar) (Muhtemelen Ödemeyi Tl olarak yapacağınız için ödeme yapılan günün kur fiyatı baz alınacaktır) ❗Programlarda, derslerde, ziyaretlerde hep beraber olacağız ❗Kalkış İstanbul’dan olacak ❗Türkiye’nin her yerinden THY ile ücretsiz aktarma olacak 👍 ❗Herkes katılabilir(hanımlar dahil ve her yaş gelebilir) ❗Yurtdışından da katılım oluyor ❗Tüm Detaylı Bilgiler için : 0530 915 84 04 ❗Pazar hariç 09:00-18:00 arası arayabilirsiniz Yeni videolarımızdan ilk haberdar olmak istiyorsanız KANALIMIZA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► https://goo.gl/b9ecRl Serkan AKTAŞ INSTAGRAM ► https://www.instagram.com/harunserkan... İletişim : 05533368755 ► En Çok Sevilen diğer videolarımız ► Allah'ın Varlığı Belirsiz Diyen Genç İle Sokak Röportajı : https://www.youtube.com/watch?v=-0zrP... ►"Namaz Varsa Ben Yokum!" : https://www.youtube.com/watch?v=JUrM1... ►Çay House Rap Klibi : https://www.youtube.com/watch?v=FTrA4... ►Ateist VS Müslüman : https://www.youtube.com/watch?v=51t7v... ►Cinsel Arzularından Kurtulmak İstiyor Musun? : https://www.youtube.com/watch?v=-00UN... Herkese Çay House YouTube kanalımızdan merhabalar :) Eğlendirirken öğreten ders videoları çekiyor, merak ettiğimiz İslami, bilimsel, felsefi sorulara cevaplar arıyor, sokak röportajları, sosyal deneyler, ruhumuza gıda olacak Kuran-ı Kerim tilavetleri paylaşıyor ve her geçen gün ailemizi büyütüyoruz. Sen de bu büyük Çay House ailesine katılmak istersen ücretsiz kanalımıza Abone olabilirsin :)
  • Mahrem Fotoğraflarımla Tehdit Ediyor! Aşkı İçin Tesettürden Vazgeçti | Serkan Aktaş'la SORUN ÇÖZÜLDÜ etiketleri

Yorumlar

  • MAK Team TR
    MAK Team TR 2 months ago

    Herşeyin başı SOSYAL MEDYA!! Bu illet ortaya çıkmasaydı bu tür vakalar da olmayacaktı. Allah belasını versin bu sanal alemin!!!

  • meltem Şahintürk
    meltem Şahintürk 1 month ago

    Abi kapanmak icimden gelmiyordu ama seni dinliyince kapanmak istiyorum ve ALLAHIN yolundan gitmek istiyorum insallah

  • Zenan Erdem
    Zenan Erdem 1 month ago

    Gayri meşru muhabbetin neticesi merhametsizce azaptır..

  • ZEKİ KUVEL
    ZEKİ KUVEL 2 months ago

    Selamun Aleyküm kardeşlerim ,

  • Serhat Uzunyayla
    Serhat Uzunyayla 2 months ago

    Kral ben aleviyim ama kimseye karşı önyargılı bir insan değilim olmadım da. Ve sen gerçekten insanlık adına cok faydalı bir insansın can-ı gönülden kutluyorum Allah (cc) yolunu açık etsin .

  • Esma Sağlam
    Esma Sağlam 1 month ago

    Gayr-ı meşru bir muhabbetin neticesi merhametsizce azap çekmektir...~Said Nursi

  • vildan sr
    vildan sr 2 months ago

    Şimdi bir arkadaşıma daha dün gelen mesajı paylaşacağım bence iyi okuyun bu mesajı tek bir kişiye attığını zannetmiyorum. Hesap ismini yazsam bir anlamı yok isim değişip duruyordur . Can mü'min kardeşlerimizin hanım kardeşlerimizin gerçekten dikkatli olması lazım. " ben hep yalnızlığımı hep lol diye bi bilgisayar oyunluyla gidermeye çalışan biriyim onun yerine beni doğruya hakikate iyi şeylere götürcek birini arıyom hemde yanımda olacak birini ben sıkıntımı derdimi annemlere üzülürler diye söyleyemedim hep ondan iyi günündede kötü günündede hep yanında olcak ağladığında beraber ağlıcağın güldüğündede beraber güleceğin sana ilgi alaka gösterecek birini senin helalin dışında konuştuğun kişiler sana haramdır ama sizde öyle bırakmayıp ilerde evlenilebilecek birine benziyosunuz da belkim kalplerimiz bir olur diye konuşabilirmiyiz dicekdim amacımda öyle kötü degil hep sevecek bırakmayacak ilerde evlenebilecegim birisini bulmak Allah için sevmek yani sırf seni Allaha götürsün diye senin aklına gelmese bile sana daha hayırlı iyi olanı hatırlatsın diye seni cennete götürcek harama degil helale götürcek seni hiç bırakmayacak vicdanlı merhametli birini bulmaya çalışıyom yoksa bi kötü bi niyetim yok yani ilerdeki evimin hanımını doğacak çocuklarımın anasını"

  • Kamile Şahin
    Kamile Şahin 1 month ago

    Sizin gibi gençleri görünce çok mutlu oluyorum mevlam sayınızı artırsın .

  • Büşra Gazez
    Büşra Gazez 1 month ago

    Gayri meşru bir muhabbetin neticesi merhametsizce azaptır.

  • Umut Yilmaz
    Umut Yilmaz 2 months ago (edited)

    Haramda huzur ararsan, Huzur sana haram olur..

  • A.Hatun Cantürk
    A.Hatun Cantürk 3 weeks ago

    Gayri meşru bir muhabbetin neticesi merhametsiz bir azaptir. ☝️🙏🙏

  • Hasan Tekdağ
    Hasan Tekdağ 1 month ago

    Abi valla ben üniversite okuyorum biz gençler olarak gerçekten çok zorlanıyoruz. Her taraftan nefsani saldırılar var.

  • Gürkan Aktürk
    Gürkan Aktürk 1 month ago

    Gayri meşru muhabbetin neticesi merhametsizce azaptır. :)

  • Sinakhanum Mamedova
    Sinakhanum Mamedova 2 months ago

    Çay House demek kalite demek. Allah razı olsun abilerim 🌸 Gayr-ı meşru bir muhabbetin neticesi, merhametsiz azab çekmektir.

  • Şilan
    Şilan 2 months ago

    İhlaslıyım😁Gayri meşru bir muhabbetin neticesi merhametsizce azaptır 😊

  • İlknur Oskay
    İlknur Oskay 2 months ago

    Gayrı meşru bir muhabbetin neticesi merhametsizce azap cekmektir

  • Aşk-ı Resûlullah
    Aşk-ı Resûlullah 2 months ago

    Üşenmeyip 46 dislike atanlara söylüyorum Allah sizi ve sizin gibileri hidayete erdirsin inşallah

  • Nihal Taş
    Nihal Taş 2 months ago

    ALLAH razı olsun hayatımı değiştiren abim her videonuz güzel ama senin videoların bir başka abi serkan abinin videosuyla hayatım değişti bilinç altına yerleşmiş dersi serkan abi yapıyorsa kesin hayatım a dokunan kısımlar olacaktır

  • Evin Çiftçi
    Evin Çiftçi 2 months ago

    Rabbim bizi kötü insanlardan korusun 😔

  • herkeskedi sanki
    herkeskedi sanki 1 month ago

    Gayrimeşru bir muhabbetin neticesi merhatsizce azaptır. ✋