loading...

DİSS VİDEOLARININ ALAYINA TEPKİ! (ENES BATUR'A KÜS MÜYÜZ?)

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Oct 4, 2017

  • Arkadaşlar Merhaba! Bugün bize diss atılan videoları izleyip Kafalar olarak yorumladık. İyi seyirler. Her cuma 18:00'da yeni video. Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın! Facebook Grubumuza katılmayı unutmayın: https://www.facebook.com/groups/90094... Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz. Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz. Çokça istediğiniz mezarlıkta bir gün geçirme videosunu da sonunda hazırladık. Buradaki videolarımızı da izlemeyi unutmayın. GÜRCİSTANDA 50 LARİ İLE BİR GÜN GEÇİRMEK (TUTUKLANDIK) https://www.youtube.com/watch?v=ImB4A... KÖYDE DOĞAL BİR GÜN GEÇİRMEK! https://www.youtube.com/watch?v=cqhV3... KIŞKIRTMA - BİLAL HANCI (500 BİN ABONE ÖZEL) https://www.youtube.com/watch?v=l76EK... ISSIZ ORMANDA BİR GÜN GEÇİRMEK! https://www.youtube.com/watch?v=IPinH... 10 TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK! https://www.youtube.com/watch?v=Afqdp... ATAKAN'I CANLI CANLI GÖMDÜK!! https://www.youtube.com/watch?v=ZKq3i... Merhaba, bu kanalı 3 kişi yönetiyoruz. Atakan Özyurt, Fatih Yasin ve Bilal Hancı olarak Kafalar adını verdiğimiz kanalı açtık. Her hafta cuma günü 18:00'da yeni video yüklüyoruz. Olabildiğince farklı şehirlerde ve farklı tarzlarda içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek ve bilgilendirmeye çalışıyoruz. Bizi izlediğiniz için çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

  • Abi bi youtuber daha diss videosu çekerse bizde izleyiciler olarak youtuberlara tepki olarak diss çekelim0001f6020001f602

  • Bence en samimi YouTuberler sizsiniz

  • Ulan ne adamsiniz 0001f602 sinannn

  • Siz birbirinizi tamamlayan yapboz parçaları gibisiniz cidden yaa 0001f60d0001f60d0001f60d

  • Fatih: 5 mn a yakın abonesi var

  • Abi en cool bilal yaaa 0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d0001f60d

  • Özellikle danla biliç ile dalga geçmeleri çok komik olmuş.0001f6020001f602

  • Atakanin ayaga kalkarsan bitersin diye kurdugu cumlenin ne kadar mantikli bir laf sokma oldugunun gercegi dhdjdjdjdhjdjd

  • La ben bu fatihi çok seviyom aglfldlldldldldpdpdpd

  • Dünyanın en pislik youtuberi ENES BATURdur Enes Baturu hiç sevmiyorum çünkü çocuklara velet diyor

  • Kapının arkasından geçen gölgeleri takip edenler like like like

  • Psikolojik kışkırtmadan sonra tekrar burda buldum kendimi. Bilal söyleyecek onca şeyin varken sen sana yakışanı yaparak sustun ve bir kez daha adamlığınla hayran bıraktın. Siz ne güzel arkadaşsınız.

  • Lan atakan danlanin taklidiniki yapti sinann diye bagirirken

  • Bu sinan danlanın sinan mı

  • Enes baturu sevmem fakat yaptiginiz denklem cok sacma ne oran var ne oranti adam youtubedeyken youtube kulanicisi sadece 80.000 di yani ozamanlarda 2,5m abonesi olmasi imkansiz ve adam her gun video atiyor siz haftada 1 atiyorsunuz yani tabiki hergun atigi video 5m izlenemez zeki sanardim sizi

  • kım ne derse desın mutsuzken modumu degıstırdıgınız ıcın sızı sevıyorum

  • Azerilerde sizi seviyor like