loading...

Fazilet Hanım ve Kızları 38. Bölüm Fragman

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Mar 4, 2018

  • Fazilet Hanım ve Kızları her Cumartesi saat 20.00'de Star'da! Fazilet Hanım ve Kızları dizisini sosyal medyadan takip edin; https://www.instagram.com/fhkdizi https://www.facebook.com/fhkdizi https://www.twitter.com/fhkdizi Ömrünü zengin bir hayat hayaliyle sürdüren ve bunun anahtarını kızlarında gören Fazilet Hanım’ın, kızları üzerinden hayatına olan öfkesini ve geçmişi ile hesaplaşmasının onları ihtişamlı “Egemen Yalı’sının” tam da ortasına nasıl sürükleyeceğinin hikayesi... Yapım: Avşar Film Senaryo: Sırma Yanık Yönetmen: Gökçen Usta Oyuncu Kadrosu: Fazilet Çamkıran: Nazan Kesal Hazan Çamkıran: Deniz Baysal Ece Çamkıran: Afra Saraçoğlu Hazım Egemen: Mahir Günşırak Güzide Egemen: Gülsen Tuncer Yağız Egemen: Çağlar Ertuğrul Sinan Egemen: Alp Navruz Gökhan Egemen: Tolga Güleç
  • Fazilet Hanım ve Kızları 38. Bölüm Fragman etiketleri

Yorumlar

  • Yağızın yüksek sesle söyleyeceği sözü heyecanla bekleyenler +1leyin her beğeni

  • Aynı anda acıyı, umudu ve heyecanı tattım o nece bı sahnedir

  • Bu nasıl mütiş bi fragman ya itiraf fragmanı0001f60d

  • Yaktı geçti yağhaz

  • Sonudaa itraff etlerrr0001f60d0001f60d0001f60d0001f6030001f6180001f618

  • Herşeyden çok Yağız gibi birinin beni sevmesini isterdim. Allah herkese Yağız gibi cesur , sevdiği için herşeyi yapan , Cesaretinden ödün vermeyen , temiz kalpli sevgililer nasip etsin. Türkiye'de Yağız karakteri haricinde herkes odun !!!

  • BENCE ŞİMDİ SÖYLEYEMİYCEKLER YİNEDE OLSUN SONUNDA BİR BİRLERİNİ SEVİYORLAR YAAA BU YAĞHAZÇILARA YETER BUNDAN BÖYLE EL ELE VERİB ENGELLERİ AŞMAYA ÇALIŞIN CANLARIM0001f6220001f60d0001f6180001f6180001f618

  • nur 

    bu nasıl fragman ya...

  • Oha oha demekten fragmanı izleyemedim nasıl şoklardayımm Mükkemmelll bütün gerçeklerin tek bir bölümde ortaya çıkışı ❤

  • Kadın kendini Sinan'ın annesi olduğuna o kadar inandırmış ki ruh hastası

  • "Aşkımı senin toprağına gömmeye geldim anne" demiştin değil mi Yağız...aklına o aşkı topraktan ellerinle kazıyacağın gelir miydi kurtardın sevdiceğini...

  • Kaç kişi tekrar tekrar izleyip sabırsızlıkla haftayı bekliyor.

  • Allahim sana geliyorum sonunda itirafta geldi her iki taraftan da bizden mutlusu yok YAGHAZ gelmekten olan çoktan geldi0001f6040001f6040001f604

  • Tekrar tekrar fraqmana baxan tek menmiyim?

  • Kerime: You two betrayers have found the place worthy of you.

  • Allllllaaaaaaaaaaah cumartesi geeeel geeeeeeeeelllllllllllll... heyecandan ölücem 0001f495YagHaz0001f495 sonunda!!

  • Aşklarını itiraf etdikleri üçün Kerime piskopatına teşekkürmü etsek 0001f914

  • Yağız sen nasıl oyuncusun böyle adamı ekrana kilitliyorsun yaa. Bakmaya doyamadım

  • Allah im ne güzel aşk bu ya Fazilet hanim ve kızları harika

  • BUNLAR ÇAMURLU HALLERİYLE BİLE ÇOOOKK GÜZEL0001f61a0001f61a