loading...

Fazilet Hanım ve Kızları 39. Bölüm Fragman

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • H P 

    Sinana gıcık olanlar

  • Fragmanda bir tek ben yokum Maşallah herkesi göstermişler birtek yağhaz aşklarını yine itiraf etmiyor yorumumu beğenin her beğeni

  • off fragman 0001f648 YağHaz❤

  • Yağiz hazan olsun artik 0001f496

  • H P 

    Anlat bana Yağız ve Hazanı anlat 0001f5a4

  • Sinan, Yağız olmasaydı Hazan ölmüş olacaktı sıfatına tüküreyim!

  • En cok korkdugum wey sinanla yagizin arasinin bozulmasi ne olur onlar abi kardew

  • Well, it's all as it should be! After such an epic scene, there will not be a single person who doesn't want to prevent them from being together. I'm not surprised. I'm just waiting for the right moment for their kiss.

  • Yav engel olmaktan bıkmadınız ama onların KALPLERİ BİR KALPLERİ

  • - Anlat Bana Hazanla Yağızı Anlat

  • Anlaşıldı.. süründürmeceye devam.. uzun zaman izlemezsek belki sonra Yağız Hazan yakınlaşmasını anca göre biliriz..

  • Fazilet, kızını seven sahiplenenÇan’ından vazgeçen çalışkan delikanlı varken , üstelik kızın ona aşıkken.. sen git ergen Sinan’ın tarafını tut.. Önce bir kızına sorsana Sinan’la yakınlaştı mı sevişt mi- Hayır!.. o zaman bunu namus meselesi yapmak ne.Yakışmadı! Destek olacağına köstek olma

  • Önizlemeyi çok merak ediyoruum bol bol

  • Yuru gidin lan, bir haftadir, hatta 39 bolumdur YagHazi bekliyorum, ve yinede yok yaaa yok, yeter bu kadar dalga gecmeyi,

  • Çok güzel değil mi ya0001f60d0001f60dBakışmaları,sarılmaları...Ama itiraf bir an önce gelsin.Uzattılar yani farah bi yandan sinan fazilet bi yandan üstelik bunların entrikalarını izlemek zorunda değiliz.Yagız olmasaydı hazan gerçekten o mezarda olcaktı.Fazilet bi kere bile gidip bi teşekkür etmedi.Sırf gerçek egemen sinan diye kızının duygularını görmezden geliyo.Böyle annelik olmaz.Nolursa olsun evladınım mutluluğu için bu ilişkiye destek olmalı.Sabırsızlıkla bekliyorum

  • ya dizi güzelde 1 tane fragman veriyorsunuz ön izlemeyi cuma günü ya bir yada iki tane atıyorsunuz oda bir dakika bile değil ya biz meraktan ölüyoruz lütfen bi çare bulun benle aynı fikirde olan artı 1

  • Sen kimsin de Yağız'ı pişman ediyorsun yav omurgasız

  • Faziletten 38 bolumden itibaren nefret ettim. Bir kızının mutluluğuna engel oldu, şimdi de büyük kızının mutluluğuna engel oluyor.

  • #YağHaz