loading...

İlk saniye golü...

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Oct 28, 2012

  • Sparta ile Vitesse 19 Yaş Altı takımlarının mücadelesinde Mo Osman, başlama vuruşunun hemen 1 saniye sonrasında attığı uzun mesafeli golle alkış aldı...
  • İlk saniye golü... etiketleri

Yorumlar

  • BEYLER 16. SANİYEDE AMINAGOYİM DİYO BİRİ :D

  • Aslinda golde posizyon hatasi yokmu? assist yapan adam rakib sahasinda duruo

  • Santrada sarılı oyuncu rakip sahada nasıl durabiliyor ?

  • Kaleciler biraz daha iyi olsa birkaç gol dışında yakalayabilirdi. Öyle olağanüstü bir gol yok bana kalırsa.

  • fenerbahçeli futbolcu

  • yan hakem bayrak kaldırıyor orta hakem kör herhalde

  • karşılıklı 2 kovanın maçı

  • Amk atılan gollere bak .. Bizim sözde süperligde  yilda 1 görülen goller.

  • KALECİLER NAPIYO BU LİGTE 0001f6230001f615

  • oyun kaşifi amina köyüm yokk taa size koyum

  • oyun kaşifi am

  • o nasıl santra

  • santra diyenler futboldan çok iyi anlayan kerizler bence.. adam çift vuruş yapıo santra diyolar :D :D

  • kirmizi beyazli takimin 7 numarasi el ghazi su anda ajaxta banko oynuyo

  • on guclu kamanda real mag niiiiiiid

  • kime abone oluyum

  • dem ba da atmaya çalışıştı şans değilmiş direğe geldi

  • Goller güzel değil kaleciler kötü ;) :)

  • gol gol deilki bildiğin hile ilk gol