loading...

İslam Zannettiğiniz 17 Şamanist Davranış

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Arkadaşlar nazarın islamda yeri yoktur demedim, nazar boncuğunun yoktur dedim.

  • Aile ortamında bunların yanlış olduğunu anlatmak beni "zihniyetsiz, salak" yapıyor maalesef. Bilimin önemi.

  • Bir yere sağ ayak ile girmek peygamberimizin sünnetidir. Bir yerden sol ayak ile çikmakda peygamberimizin sünnetidir. Fakat lavobada tam tersi yapilir.

  • Valla annem bana sürekli eşiğe basma diyor ama kirlenmesin diye sjsgjfxdh

  • Sağ ayakla girmek eve falan hadis tarafından sabittir bi kontrol et onu

  • Çok doğru bir video.. Bir de islam düşmanı diyorsunuz adama. Adam islamı sizden iyi biliyor..

  • Şamanizm bir din değil , kültürdür. Bunları yapınca da şamanist olmuyorsunuz.

  • 1 .Nazar hak tır.

  • Nazar batıl değildir Nazar Boncuğu Batıldır

  • Benim;

  • Önemli olan araştırmak gerçekleri bilmek yanlislardan kaçmak ve bunu hayata dökmek

  • Amk konuşman korkutuyo yastığın yattığım yeri sıcakladı diğer tarafa dönemiyorum korkudan mq saat 4

  • Bütün bu saydıklarını bir araya getir, al sana korku filmi senaryosu. :D Bunlar inanç eksikliğinden zayıflığından edinilmiş adetler Ruhi. Gelenekselleşen İslamda yahudilerden kalma adetler daha çok gibi ayrıca

  • ALLAH ZAMANDAN .... MƏKANDAN .... MUNEZZİHDİR... 0001f1e60001f1ff0001f1e60001f1ff0001f1e60001f1ff0001f1e60001f1ff

  • Abi sol ayakla tuvalete girip sağ ayakla çıkmak sünnettir çünkü sol ayakla adım atarsan o an bayılma ölme bir şey olursa geriye düşersin ama sağ ayakla adım atarsan bayılma ölme anında ön tarafa düşersin tuvalette imanlı gitmek çok zordur şeytanların yuvasıdır.

  • Başka bişey kalmadı zaten,bildiğin şamanız.

  • Helal olsun ruhi!! Bu halk yüzyıllardır göktanrı inancının doğruluğu kanıtlayan birçok olayın İslamiyetten geldiğine inanıyor. Mekke ve Medine de arablar putlara yapıp sonra onları yerken biz türkler (atalarımız) yaradanın tek olduğuna ve dünyanın dua üzerine kurulu olduğuna inanıyordu. Burdan arablaşmaya çalışan türk kızlarımıza duyrulur siz türk kızısınız türk kızı gibi olun arablaşmayın..

  • Ruh içen et

  • Abi Allah heryerdedir sözü İslamda yoktur. İslama göre Allah yaratılmamıştır varlığı sonsuzdur ve kendiliğindendir. Ama mekan veya zaman yaratılmıştır. Bu sebeple Allah mekanı ve zamanı yaratmadan önce de vardır. İslam inancında şu söz kullanılır. Allah mekandan ve zamandan münezzehtir. Yani nerede sorusuna cevap olarak verilebilecek hiçbir kelime Allah için kullanılamaz. Heryer, yukarısı, aşağısı vs...

  • ALLAH MİLLETLƏRİ, XALQLARİ MUXTELİF YARATDİ.... İSLAMA QARŞİ OLMAYAN BUTUN ADƏTLƏR KECERLİ OLA BİLƏR...