loading...

Kedi Köpek Besledik Gezdik Tek Teker - MotoVlog#65

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Oğuzhan Muslu

    Gençler manyak mısınız acaba hep bi açığımı arıyosunuz kedileri sevmesem gidip server miydim ve pislik mikrop demem de şakadan olduğunu anlamıyo musunuz hemen bi tepki istesem o bölümleri koymazdım evimizin bahçesinde kaçtane kedi besliyoruz seviyoruz siz benim şaka anlayışımı çözemediniz insanlarada aynı şekilde şaka yaparım zaten ezik pislik vs beni gerçekten tanıyan insanlar bilir kötü bi niyetim olmadığını.

  • ORHAN ABİ SAHİP ÇIK ŞU KEDİLERİNE :D HER YERDELER

  • Ülkemde Egzozsuz Gezen Oğuzhan Muslu İstemiyoruz !

  • hızlı ve çılgın gelsinnn

  • 1.54 Şurda nevar :DSADsadas

  • Aga motoru deyistirmeyi dusunuyormusun he ????

  • introya bayılıyorum çok güzel aq

  • Abi intorodaki şarkının ismi ne bağımlılık yaptı

  • Abi Yamaha mt-25 al

  • abi eski girişin daha iyi (((((bugün nemi yapıcaz)))))

  • Barodiden spoiler aldık ama olsun 0001f6020001f602

  • 1 sene sonra orası kediden geçilmez

  • Egzooooooz istiyoruz

  • Motoru değistirmiş normalde ibrede türk bayrağı vardı o yüzden tiger zero yok

  • Alpha motovlogla motor sür

  • Sene 2030 Oğuzhan Muslu tek tekerde diz deydirdi ATV HABER

  • Egzozsuz olmuyor be reis

  • barodi nin Motoruyla 1 kere vlog cek