loading...

Komik bir fıkra ile 28 Şubat süreci

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Mar 10, 2018

  • Hatay ve Kilis sokaklarında tank görüp de niye darbe olmuyor diye düşünenler 28 Şubattaki gibi yeniden düğmeye bastılar. Ama bu millet bu oyunları yemiyor artık. Abone olmayı unutmayın.
  • Komik bir fıkra ile 28 Şubat süreci etiketleri

Yorumlar

  • Allah razı olsun kardeşim yüreğine sağlık

  • Bütün arkadaşlarım hepsi madur 28 şubattan dolayı rabbim bunların hesabını sorucak kimsenin yaptığı kimseye kalmicak ☹

  • Hay Allah razı olsun ne güzel anlatmışsın ağzın bal yesin artık geriye dönüş yok bu millet fıtratının gereğini yapıyor durmak yok yola devam.....

  • Duygularımıza düşüncelerimize tercüman olan kardeşime Selam olsun! Allah razı olsun!

  • EYVALLAH AZİZİM EYVALLAH AYNEN ÖYLE ❤❤0001f9170001f9170001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44d

  • Ağzına sağlık paşam. Sizin gibi parlak zihinler olduktan sonra hain oyun kurucu odaklar milletin nezdinde MASKARA MAYMUN olmaya devam edecektir.

  • Gönülden tebrik ediyorum. Milletin hislerine tercüman olmuşsun

  • Yüreğine sağlık Allah razı olsun

  • Y b 

    Çok güzel özetlemiş sevgili kardeşim.duygularımıza tercüman olmussun.Allah razi olsun

  • Düşüncelerimize tercüman oldun kardeşim seni alkışlıyorum0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f0001f44f

  • bu kadar mükemmel olunurmu olunur 0001f44f

  • Harikasın abiiimmm lütfen daha çok videoooooooo(::::

  • Adamsın beee

  • Başladım durduramıyorum abi ya bağımlılık yaptı

  • Adamsin adam 0001f44d0001f44d

  • Abimmm adamin dibisin beee adamsin adammm senin agzibi dilene saglik

  • Helal be abim ağzına sağlık

  • Çok sevdiğim bir ayet. Sizi Allah ile kandırmalarına izin vermeyin. Elhamdülillah diyip arkadan ne işler çeviriliyor...

  • Emeğine sağlık kardeşim,anlatımın ayrı güzel kurgun ayrı güzel en güzele emanet selam ve dua ile

  • Tuttum seni emmioglu adamsin