loading...

LC Waikiki’nin Sahibi Bakın Kimmiş ?

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Sep 10, 2018

  • Türkiye’de en yaygın giyim mağazaları arasında yer alan ve şubelerinde çok sayıda kişinin çalıştığı LC Waikiki’nin sahibini birçok kişi merak ediyor. ► İzlediğiniz için teşekkürler , abone olmayı unutmayınız... ► Son 24 Saat olarak Size YouTube'da En Güncel Haberleri, Yaşanmış Hayat Hikayelerini, Sağlık Videolarını, Burç videoları Ve Daha Bir Çok Çeşit Getirmeyi Hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :) KAYNAK ► okurunilgisi.com YASAL UYARI;: • Bu bilgiler internetteki sağlık siteleri ve sağlık kitaplarından derlenmiştir. Hiçbir şekilde doktor tavsiyesinin yerine geçmez. • Videoların başka sitelere haber verilmeden yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır.
  • LC Waikiki’nin Sahibi Bakın Kimmiş ? etiketleri

Yorumlar

  • Adam malatyali oldugu icin malatyaya dunyanin en buyuk lcw sini açtılar yenilerde

  • Okullara giyim yardımı üniversitelilere burs yardımı vs. Memleketimize çok faydası dokunuyor Vahap Küçük’ün ben 4 sene burs aldım Allah daha çok versin0001f642

  • Eski kalite maalesef yok..No problem..

  • Mustafa abi Vahap abi Malatyamızın gururudur her yıl köylerde dahil tüm ilk ve ortaöğretim okulllarına yardım yaparlar sayelerinde çok gariban giyinmiştir

  • Sahibinden belli yani.Önceden hem pahalı hemde kaliteliydi.Oradan alışveriş yapan kesim orta ve üst gelirli kesimdi.Simdi cingenesinden sığınmacı suriyelisine kadar herkes satın alıyor.Amacim küçümsemek yada hakaret değil.Ama bugün aldığımız üründen belli yani.Ucuzladi ama ilk yıkamada ağzı burnu yamulan, rengi solan ürünlere dönüştü.Ucuz semt pazarı ürünlerine.

  • Helal sana MALATYALI onbinlerce insana ekmek kapısı zar zor geçicen insanlara uygun fiyata giyinme imkanı MALATYAYA yakışır bi iş insanı..

  • Nerde eski zamanlardaki kaliteli ürünler birkere yıkayınca yıpranıyor maalesef 0001f4550001f4550001f45a0001f45a

  • Ulan babam bana anlatmıştı aq malatya da çalışırken bu adan şantiyelerini ziyaret etmiş ulan adamı görseniz sanarsınız köşedeki bakkal

  • bide icindeki etiketleri az koysalar iyi olucak bir elbise çikar .

  • Her bayram 5 otobüs dolusu yetimi giyindirdiğini anlatmıştı bir abim ( şahsen tanıyor) gene öyledir umarım...

  • İsrail diyeceksiniz diye çok korktum lcw candır:))

  • Çok güzel vidyo elinize sağlık lütfen bir kalp

  • Kim ne derse desin.ucuzmuş blmm neyimiş..kalitesi de gayit iyi.her kes gidip alabiliyor.daha ne olsun.Hayirlı ugurlu olsun

  • Posetleri rezil her gittigimde soyluyorumartik ucuz degil kalite cok dustu

  • Ben çok memnunum. Çocuk ürünleri gayet kaliteli çünkü bir düğmesi bile kopmuyor. Bence marka, ürünlerini kalite ve güvende müşterilerini hiç yanıltmadı şimdiye kadar. Kıyafetlerdeki nakışları hiç bozulmuyor. Rabbim başarılarını daim eylesin.

  • Takdir ettim..önce pahalıydı..şimdi hesaplı..kalitesi de güzel..her kesime hitab ediyor.renkleri de solmuyor..en çok alış veriş yaptığım mağaza..

  • Eeeeee ne var bunda azmetmis basarmis.Tebrik etmek lazim helal olsun basarisi icin

  • Videoyu kullanabilirmiyim bir sıkıntı olmazsa

  • LCW candır

  • Yaaaa yapmayin ya giyinirken vücudunuz diyormu ki LCW ki den istiyorum diye.Önceden giysiler evde dikilir yada mahalle terzilerine diktirilirdi.Şimdi al at al at çoğu giyilmeden atılıyor.Çoğu musriflik tuketimlik peygamber efendimiz yiyiniz içiniz ama israf etmeyiniz demiş