loading...

Mehmed Bir Cihan Fatihi Dizisinin İç Yüzü

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Mar 21, 2018

  • Kanal D'de yayınlanan ''Mehmed Bir Cihan Fatihi'' dizisiyle alakalı küçük bir araştırma yaptık... Gerçekten de dev projeymiş (!) YERSEN TABİİ Abone olmayı unutmayın.
  • Mehmed Bir Cihan Fatihi Dizisinin İç Yüzü etiketleri

Yorumlar

  • Yasar Tolak
    Yasar Tolak 11 months ago

    Zaten hangi kanalda yayınlandığına bakarsan hinliği ve anlarsın

  • Adnan Sen
    Adnan Sen 10 months ago

    Seni tanımam ama ellerinden ayaklarından öperim abim benim.

  • MEHMET CEBECİ
    MEHMET CEBECİ 11 months ago

    Seyretmemek için en basit neden kanal d de yayınlanması zaten.

  • Sultan Papağanı
    Sultan Papağanı 11 months ago

    Öyle gönül Sultanlarını seviyorum ki

  • Jiesheer
    Jiesheer 10 months ago

    Diriliş Ertuğrul da ki Engin Altan Düzyatan'da geziciydi ^^

  • Özgür Turan
    Özgür Turan 10 months ago

    Haklısınız muhteşem yüzyıl tarihi sapıtıyor peki diriliş ertuğrul doğru tarih mi anlatıyor? Mehmet bir cihan Fatihinde gezi olayına karışmış kişiler var evet peki payitaht kadrosunda gezici yok mu? Hocam at gözlüğünü çıkarın OBJEKTİF bakın...

  • Sultan Papağanı
    Sultan Papağanı 11 months ago

    Gökkubbe Şahit, bayrak kefendir.

  • Ugur Kılınç
    Ugur Kılınç 11 months ago

    Hacı sen neyin kimin maşasısın ben milletimi anlamıyorum osmanlıda tarihimiz türkiyede tarihimiz neden bu ayrıştırma osmanlı yeniliklere ayak uyduramayıp miladını doldurdu ve mustafa kemal gibi bir türk evladı önderliğinde yeni devlet kurduk nedir bu düşmanlık yok gezi yok yanlı sensin yanlı senin yaptıgın ne ne zaman benim güzel ülkem bu hale geldi atasını evdadını unuttu osmanlı ne kadar ecdadınsa atatürk de okadar ecdadın saygı duy

  • furkan ertaş
    furkan ertaş 11 months ago

    🇹🇷 PAYİTAHT ABDULHAMİD 🇹🇷

  • Mehmet Yıldırım
    Mehmet Yıldırım 10 months ago

    Biri şu ademoğlunu uyandırsın. Doğan medya demirörene satıldı. Bu videoyu izleyen yandaşlar kızar sonra sana. Nası ters köşe oldun? Ama suç sende değil kanka. Nerden bilebilirdin satılacağını. Neyse fatihi izlemeyi tavsiye ederim diye bi video çekersin olur biter.

  • Mete Toro
    Mete Toro 10 months ago

    Visyonu derinliği olmayan ancak boş laf yapan adamcik yine sacmaladi ama güzel laf

  • Mimilik
    Mimilik 10 months ago

    Dizi super arkadaslar aldirmayin buna

  • Zeliha Altundağ
    Zeliha Altundağ 11 months ago (edited)

    ALLLAH razi olsun sizden Abdurrahman bey

  • Muhammet Kaçağan
    Muhammet Kaçağan 10 months ago

    Lan gerizekalı adam siyasi fikir ile bir sanatın ne alakası olabilir işte sinin gibi akli gengesi yerinde olduğı sanılan fakat 5 para etmez fikirleri ile insanları zehirleyen yalakalar olduğıu sürecek bu ülke gelişemez o zaman bir en basitinden dürümcüye gittiğindi bu adam eskiden sağcıydı buraya girmek için solcu oldu mu diycen yoksa bu adam güzel yapıyor onda yiyelimmi diycen akkıllı insan olarak siyasi fikirler ve dini görüşler insanınn iç meselesidir ve kimseyi alakadar etmez

  • Ibrahim K
    Ibrahim K 10 months ago

    Benim tek merakim su..abdurahman beyi severek takip eden biriyim...suna adim kadar eminimki ayni yapimci senarist ayni oyuncu kadrosuyla bu dizi trt veya yandas bir tv de gosteriæseydi bugun nameler duzuluyordu...

  • Ertgrl Gazi
    Ertgrl Gazi 11 months ago

    Reis konuyu harika özetlemişsin allah razı olsun.

  • yasin yücel
    yasin yücel 10 months ago

    Önyargılı olmayın izleyin görün hak yemiş olacaksınız

  • Zafer Büyükdeniz
    Zafer Büyükdeniz 10 months ago

    AĞZINIZA SAĞLIK HOCAM, HER KELİMENİZİN ARKASINDAYIZ !

  • Sinan Koçer
    Sinan Koçer 10 months ago

    Sahtekarsın

  • Ali Atakay
    Ali Atakay 11 months ago

    Selamun aleyküm Müslüman din kardeşlerim abilerim ve ablalarım senarist gezi parkı eylemlerine katılmış olabilir ama ben izledim ve ilk bölümü harika olmuş lütfen izlemeden yorum yapmayalım hak a girer iftiraya girer lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım