loading...

MEVZULAR - E.S.Ö. - Bölüm 2 - Meral AKŞENER

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Televizyonların soramadığı soruları sorduğun için teşekkür ederiz. Bu konsept oy vermemde çok kolaylık sağlayacak.

  • Kadın ne kadar samimi valla helal olsun. Bütün sorulara çatır çatır cevap vermiş tüm samimiyeti ile.

  • Arkadaşlar bi tek ben mi farkettim Videoyu Kapatıp açtığımda ya muharrem incenin reklamı çıkıyor yada akparti reklamı ? Kotuleme gibi bi amacım yok

  • Fetöcü dediler, ispatlamazsanız şerefsizsiniz dedim. 2.5 yıldır şerefsiz geziyolar. Hahaha harikasınız Meralcığım Hanım :dddd

  • Bu ülkeye bir kadın eli değmeli artık. Yeterince erkekler evi mahvetti toparlar bu kadın evimizi 0001f6090001f6090001f609

  • Recep Tayyip Erdogan Ve Muharrem İnce'de KONUK OLACAK Mİ ? Onlarida dinlemek istiyoruz.

  • Benzine 6 lira ver sen Ak Partili kardeşim......

  • YA SEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN. SABAHTAN AKŞAMA KADAR DİNLERİM SENİ YA ANNEM BENİM

  • Birilerinin köpeği olmamış gerçek ülkücü lider. Mhp bitti, devir İYİ PARTİ devridir.

  • Babala tv nin şuana kadar aldığı en iyi konuk meral momy ❤❤

  • Meral Mommy be gerçek Alfa gerçek Lider

  • 18 yaşındayım, oy'um sana be güzel kadın

  • Çok güzel konuşuyor.

  • "Tarihi Diriliş'ten, dini menkıbelerden öğrenirseniz olacağı bu." Çok çok yerinde bir tespit. 0001f44d0001f44d0001f44f

  • Arkadaşlar yalvarıyorum şu kadına oyunuzu verin

  • NE SAĞDAN NE SOLDAN ATAMIN YOLUNDAN 3

  • Bunca yıldır akp ye oy veriyordum lakin ülkenin hali ortada işsizlik artıı ekonomi battı faizler ortada tarım bitti bütün büyük kurumlar araplara satıldı.suriyeliler başımıza bela oldu.bütün dünya bize düşman kesildi.uzlaşmacı bir tavır sergilenmiyor.kadına şiddet tecavüz çocuk istismarı arttı ve en hassas olduğum konu bu bir kadın olarak akp hiç bir önlem almıyor sadece izliyor.Türk Kürt düşman edildi kutuplaşmalar çoğaldı.Eskiden can ciğer olduğu fetöcü tayfasıyla düşman oldu halkı yine ayrıştırdı bizde onun yüzünden komşumuzla akrabamızla arkadŞımızla düşman olduk.Ülkeyi bitirdi kendi siyasi çıkarları için.Fetullahla senin kavgan ülkeyi 50 yıl geri götürdü.Darbe dedin bu nasıl darbe ki hemen bastırıldı.Akıl sır ermiyor 0001f629Daha çok şey sayılır benim ailem akpli hatta aşırı bağlılar annem bana sütünü helal etmeyecek noktaya geldi düşünün artık.Artık milletim için asla akp ye oy vermem.En güçlü aday Meral hanım ve İnce gibi duruyor inşallah vatanımız için hayırlara vesile olur.

  • Gerçekten iyi bir siyasetci, AKP ye oy atan biri olarak oyum artık IYI partiye, selamlar Meral Hanım :)

  • Akşener görüşlerin düşüncelerin harika desteği eksik etmeyecegiz

  • Akşener'in "Feto bağlantınız var mı" sorusuna verdiği cevap