loading...

Öğretmen travestinin itirafı herkesi şoke etti

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Bu ney böyle ya nerden geldim ben buraya

  • nasıl bı kapanma şeklidir bu yaa

  • Kadın konusturmuyosun tamam güzel dini savunuyosun ama yüzündeki makyaj ellerindeki fantastik tüller dinde var mi acaba geç bi aynaya bak

  • Travesti bayana sözlü şiddet uygulanmış.diger bayan sesini oldukça yükselterek saygı sınırlarını aşmış.

  • Farkında mısınız ordaki kadın bir gram saygı göstermeden karşının konuşmasına izin vermeden bağıra bağıra konuşuyo dinlemeden büyük saçmalık bu

  • Kimse yanlış anlamasin. Benim anamda kapalı. Ama boyle bişey ilk defa gorüyorum bu nasıl bi neyin böyle kapanmak nedir ya. İş sadece saçta değil terbiyede efendilikte. Bune kardesim ya kapancam diye assasin cread olmuş. Yazik vallaha yazık hep show asıl milletin kafasını bulandıran bu yemin ediyorum halimiz hal değil. Yazık yazik. Tarans olan hanımefendiye birsey demiyorum taamam bizim kültür ve ahlaklarimıza çok ters ama o Allah'la onun arasında bu bir duygu değişimi. Kimse karısamaz. Buda burada kalsın o karıda kapancam diye şov oleun diye bağırıp çağrıyor bizim dinimizde böyle biŕseý aslaha yok sadece edepini terbiye edememiş.

  • İnsan ların cinsel tercihi. .her kez kendisine baksın. .

  • Bilgizliğini, cahilliğini bağırarak bastırmaya çalışıyor.

  • Eşcinsellere iş bile vermiyor toplum itiyor kötü yola herkes kendine halbuki . Adamın yapıcak başka işi kalmıyor

  • trafestinin bi lafi dogru bu isi birakip ne yapalim disardami yatalim disardaki hayvanlara sahip cikmiyo belediye dedi helal olsun

  • TRANS bayanın hanımefendiliği doğuştan(!) kadın olana bin basar..... Ahlak konuşma saygı edep tarzı örnek olan kişi kesinlikle trans kadındır. umarım sesini duyurur

  • Orada sesini yukselten sahsin musluman oldugundan suphe diyarim

  • trans türbanlı daha müslümandır.

  • (31/LOKMÂN-19: «Yürüyüşünde mu'tedil ol. Sesini alçalt. Seslerin en çirkini, eşeklerin anırışıdır»! )

  • Benim üniversite sınavım var çok çalıştım kafamı dinleyeyim diye. girdim ben nasıl buraya geldim ya shzbs

  • Abi kimseyi kınamamak gerek islam dini hoşgörülüdür kimse yaşamadan bilemez onların hayatı da zor

  • Siyahli kadini rapci sandim ☺☺☺

  • Ne bağırıyorsun saygısızlık etme kimsenin yasantısını sorgulamak kimsenin haddi degil kalpleri sadece Allah bilir

  • ne çarşaflı hakıyla tebliğ edebiliyor ne diğeri hakkıyla araştırmış Rabbim haırlı insanlarla karşılaştırsın inşaAllah ...

  • mahalle karısı gibi yeminle. şunun yayında ne işi var