loading...

Dünya uçurumun eşiğinde Hazır Ol Rusya Akıllı Füzelerimiz Geliyor

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Havlayan köpek ısırmaz bi bok olmaz rahat olun uyuyun hadi

  • Yalnız rusya lafı koymuş ,'' Füzeler bize değil , teröristlere uçmalı..... ''

  • Abi bize bulaşmasınlarda ne bok yiyorlarsa yesinler

  • kendi ulkelerinizde savaşın Suriyede değil.

  • Bu pezevenk düne kadar kuzey koreye de savas aciyordu götü yemedi rusyaya saldiracak göt varmi ki bunda anca sömürge yapar amina koyduklarim

  • Bunlar šowdan baśka birśey değil. Aynen güney koreye misillemede bulunacaklari misal yani bir söz vardir. Karabaš Akbaša Hirlar fakat kan cikmaz.

  • şeytan amerika rusya Libya iraka Afganistana benzemez Trampi haritadan siler ruslar

  • Arabistana bak lan sonra din kardeşimiz dersiniz

  • 1-2 fuzede ABD ye biz sallayak arada kaynasın:-D

  • Rusya'ya siksen dokunamazlar abd biter Yoksa

  • Hepsi neysede şu suudilere varya

  • Savaş falan olmaz kendinizi kandırmayın savaş öyle kolay mı,maksat Müslüman ülkeleri daha beter hale getirip kendi aralarında restlesip Türkiye nin ekonomisine darbe vurmak,savaşı unutun

  • Vatanımı Ezansîz Bırakma allahım!!! Bayrağımı Gòkden Indirme Allahım

  • Ortadoğuyu Dövüş ringine cerirdiniz

  • Katıl katili suçluyo.)

  • Hem bunda şangay 5lisini karsina alacak göt yok anca konusur gavat

  • bize bi bulaşşınlada anasını sikelim TÜRKLER BURDAMI ALLAH TÜRKÜ KORUSUN (AMİN)

  • Bunların artistliği bizim donanmamızı görene kadardır

  • la şu savaş çıksında siz de biz de kurtulak amq 1 kere ölecez

  • Amerika ve Rusya Esaddan kurtulmak icin tiyatro yapiyor olabilirler sonucta Esadin Suriyeyi terkettigi soyleniyor dusundurucu