loading...

Rasim Ozan'ın Adnan Oktar ile Tartışma! . . .

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Feb 1, 2013

  • --► www.FaceBook.com/Yolumuz.Sohbet.Yoludur ◄--| | ►BEĞEN◄|►PAYLAŞ◄|►DAVET ET◄|►YORUM◄ | |- -► _Paylaşımlarımızı Allah İçin Herkeze Ulaştırın_ ◄- -|
  • Rasim Ozan'ın Adnan Oktar ile Tartışma! . . . etiketleri

Yorumlar

  • Dizi Müzikleri
    Dizi Müzikleri 1 year ago (edited)

    adnan oktar vatan haini seninde zamanin gelecek

  • ugly kid husse
    ugly kid husse 1 year ago

    Ikimizin de taaaa amina koyyum orospucocuklari...

  • DivaTime
    DivaTime 1 year ago

    Adnan Oktar=Pezevenk

  • Denizli EFEM
    Denizli EFEM 7 months ago

    Al birini vur ötekine...

  • BilgiHanem
    BilgiHanem 1 year ago

    vallahi bu adnan aga bir kitabın önsözünü bile yazamaz..

  • Ritual Drummer
    Ritual Drummer 4 years ago

    Dünya'daki en gereksiz insan Rasim Ozan 

  • Kübra Öz
    Kübra Öz 1 year ago

    burda rasim ozana laf eden insanlari anlamiyorum karsisindaki munafiga bakin ona gore taraf belirleyin derim

  • Kadir Çelik
    Kadir Çelik 1 year ago

    Adnan Oktarida Savunan Onun Gibi Oros. COCUGU

  • Dünya degil Insanlar Yalan!

    😂😂😂😂 Allah islah etsin tövbe Rabbim tövbe ...

  • Ersin Zimpik
    Ersin Zimpik 1 year ago

    Rasim sende aynı boksun al birini vur ötekine 5 para etmez iki adam

  • BURAK KARLI
    BURAK KARLI 4 years ago

    Rasim Ozan.. ne bok olduğun belli değil amk..

  • BULUT Korkmaz
    BULUT Korkmaz 1 year ago

    Adnan dinsiz mason sapik yavşak

  • Rahmanberdi Polatmuhammedogly

    Mehdi aleyhissalam gelerse ilk senin kafan gider Adnan oktar

  • Fenerly2323
    Fenerly2323 5 years ago

    Rasim yine icip cikmis belli ki.Küstahca degil de,adam gibi yapabilse konusmalarini,fazlasiyla köseye sikistirmis olacak Adnan Oktar'i zaten. Kendi kendini rezil etmis yine ibine.

  • Mesut Yıldız
    Mesut Yıldız 1 year ago

    Tamam kabul rasim ahlaksız kareltersiz dir, ama adnan İslam dinini degistirmek icin görevlendirilen büyük bir masondur! Kurana göre söylüyorum diyor adnan ama kurandan haberi yok! Kuran ne diyor:

  • seln yldz
    seln yldz 7 months ago

    ODTÜ'de açılan pankartı akşama varmadan 4 tutuklama ile farkeden AKP hükümeti, 30 yıldır piyasalarda kitabıyla, dergisiyle, vizyonuyla, televizyonuyla bangır bangır bağıran Adnan Oktar'ı yeni farketmiş.. asıl buna Maşallah.

  • random kubilay
    random kubilay 7 months ago

    biri ben daha çok sikerim bu ülkeyi diyo dieri hayır lan ben daha fena sikerim bu ülkenin a q yarım diyo

  • Reana Ismailova
    Reana Ismailova 1 year ago

    Bu adnana bir dur deyen yokmu bu nasil devlet

  • Bahar Bahar
    Bahar Bahar 1 year ago

    sapıtık şerefsiz oktar. Sempati duyduğun israil katil cellat. İşine geldiği gibi konuşma

  • İbrahim Güneş
    İbrahim Güneş 1 year ago

    helal olsun rasim ozan. şu şizoofrene güzel dedin