loading...

SETTE PSİKOLOJİK KIŞKIRTMA! ( #KafalarKarışık )

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Oct 10, 2018

  • Merhaba arkadaşlar, öncelikle oluşan teknik problemden dolayı silinen bu videoyu geçen hafta yayınlayamadığımız için özür dileriz.Atakan Özyurt, Fatih Yasin, Bilal Hancı ve Kafalar Karışık filmimizin yönetmeni Yücel Yolcu ile bu videoda settekilere psikolojik kışkırtma yaptık. Bol kavga ve kargaşanın olduğu bu kışkırtmada tüm set ekibi neredeyse seti toplayıp gidiyordu :) Çok eğlendiğimiz bu videoda Kafalar Karışık film seti ekibimize teşekkür ederiz. KAFALAR KARIŞIK | TEASER: https://goo.gl/Gt8jZL Her hafta 18:00'da yeni video ile karşınızda olacağız. Sizden ricamız en azından videoyu beğendiyseniz beğenmeyi ve anında bildirim almak istiyorsanız kanala abone olmayı unutmamanız. Sevgilerle ve eğlenceyle kalın. 2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: https://www.youtube.com/channel/UC1VM... Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz : https://www.youtube.com/channel/UC7Lu... Instagram Hesaplarımız: Resmi Hesabımız: https://www.instagram.com/kafalarresmi Atakan Özyurt :https://www.instagram.com/atakanozyurt Fatih Yasin : https://www.instagram.com/fatihyasinim Bilal Hancı : https://www.instagram.com/bilalhanci Twitter Hesaplarımız: https://www.twitter.com/fatihyasinim https://www.twitter.com/bilalhanci https://www.twitter.com/atakannozyurt

Yorumlar

  • 14 dakika boyunca kimin kime kışkırtma yaptığını anlamaya çalıştım sonucu böyle beklemiyodum :d

  • Türkçe altyazıyı neden Suriyelilere yazdırdınız aq

  • videonun sonunda kadar kimin kime kışkırtma yaptığını çözemeye çalıştım insan haber verir :D

  • Bir Gün Gerçek Kavganız Olacak; Ülkece Gülerek Seyredecez hadi Bakalım :D

  • Kafalar bu video ile kendi ayağına sıktı tüm kışkırtmalar kurgu.

  • Reynmene kışkırtma gelsin +1

  • Ay çen büyüdün de kucakta yaramazlık mı yapıyorsun agu gugu

  • Pubg bekleme alanı

  • Ey Âdemoğulları! Yiyiniz için fakat israf etmeyin. Çünkü O, israf edenleri sevmez

  • Adamlar film çekerken bile video çekip atiyolar helâl olsun

  • Olum kimsede sorgulamıyo mu burda kavga var bu hala neyi çekiyo diye amk ? ( katılan varmı +1)

  • Set arası bile oyun oynuyorlar HELAL OLSUN

  • Alt yazıyı kim yaptı

  • Anlamayanlara :: Kafalar ekibi ve yönetmen setteki INSANLARA psikolojik KISKIRTMA yapiyolar yani şakadan kavga ediyorlar...

  • Adamlar film çekerken bile video çekip atiyolar helâl olsun

  • YEMİN EDERİM BEN ORDA OLSA HEPSİNDEN 10 NUMARA DAYAK YERİM SJSJS

  • Abi artık reymene kışkırtma gelsin artık

  • Yönetmeni kucağına alıp götürdüğü kısım jdjajsjhddj

  • Izlerken benim psikolojim bozuldu ya abi nasil bi videoydu bu 0001f6020001f6020001f6020001f605