loading...

TARLABAŞI ÇUKUR'DA BİR GECE GEÇİRMEK !

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on May 26, 2018

  • Bugün İstanbul Tarlabaşı çukur da bir gece geçirmek üzere yola koyuldum.Daha önce çekmiş olduğum tarlabaşı çukur da bir gün geçirmek videosunda 12 saatte içerisinde istediğim like'ın 10 katını attınız ve bende sözümde durup tarlabaşı çukur a gece gittim.Benim için zor bir video olsada sizler için değerdi.Umarım videoyu eğlenerek izlemişsinizdir. İş Ve Reklam Teklifleri İçin: asfaltmedya@hotmail.com Canbay & Wolker - Nefsi Müdafaa:https://goo.gl/RkLG3S panço abi➤ https://www.instagram.com/panco3421/ Yeni videolar'dan haberdar olmak için https://goo.gl/pQKDbT ..Tıklayarak abone olabilirisniz! •İNSTAGRAM➤https://www.instagram.com/canyildiz.0/ Bunlarında izlemeyi unutmayın : SONUNDA UCUNDAN KESTİRDİM ! (2400TL) - Saç Bakımı https://youtu.be/Huxh5vPFpL4 TARLABAŞI ÇUKUR'DA BİR GÜN GEÇİRMEK ! https://youtu.be/e_ivGj7LNpY KIZLARIN PARA KARŞILIĞI SAÇLARINI KESTİM : https://youtu.be/CW9jCjh6rCI KIZ ARKADAŞIMI ALDATMA ŞAKASI : https://youtu.be/SsL393yyyXs BAĞCILARDA İNSANLARLA ALAY ETMEK! : https://youtu.be/ovkoX_d2d4I ➤➤ YÜRÜME ENGELLİ GİBİ BİR GÜN GEÇİRMEK (Tekerlekli Sandalye) : https://youtu.be/EdWSyyS0qts KIZLARA SARILDIM! (ZABITALAR GELDİ) -SOSYAL DENEY : https://youtu.be/UQKXzS3gpkc DİLENCİLİK YAPARAK PARA KAZANMAK! : https://youtu.be/YZqLSfSX-ZQ EVSİZLERE KÖTÜ DAVRANMAK (Sosyal Deney) : https://youtu.be/ltQ4etYsYII ÇİĞKÖFTE İLE KIZ TAVLAMAK (Köle Olduk) : https://youtu.be/AGj5UiMSOxI ➤➤ Çukur Tüm Bölümler Sneak Peek Özeti : https://youtu.be/JMMKtghWXUM BAĞCILARDA KIZ ARKADAŞIMI KIŞKIRTMAK! : https://youtu.be/7L2jAxmY0I8
  • TARLABAŞI ÇUKUR'DA BİR GECE GEÇİRMEK ! etiketleri

Yorumlar

  • Mustafa Arıkan AsKeR 06

    Dızo gibi giyin tarlabaşına git

  • Huysuz Gamer
    Huysuz Gamer 2 months ago

    Polis Gibi Giynip Tarlabaşına gidin +1

  • yaşımkardesinsedüşüncemdirseninabin

    Kurgu aq bisi sandim bende.

  • ZAGROS XD
    ZAGROS XD 4 months ago

    ADANA HURRIYET MAHALLESINDE 1 GECE GECIR DIYENLER LIKE LÜTFEN

  • İNANÇ İSTİ
    İNANÇ İSTİ 4 months ago

    dikkatim içeken tek şey o kadar eski kırık dökük evler var ve onların arasında 2018 mercedes A180 gördüm amk ve BMW 740

  • DemirBıyık
    DemirBıyık 8 months ago (edited)

    İnstagram : @canyildiz.0

  • B Ç
    B Ç 4 months ago (edited)

    9.00 o evde uyuşturucu içiyorduk biz hala da içen var içerisi 3 katlı kırık dökük en üst kattta kızlar madde için kendini pazarlıyor orta katta satılıyor içiliyor alt katta kimse takılmıyor torbacılardan başka içeri girmesinler diye takipçi uğruna yapma böyle şeyler ben 15 yaşında Tarlabaşı kurbanı olan bi kızım şimdi 17 yaşındayım hayatım mahvoldu benim orda. Girme bi daha boş ver ha bide Tarlabaşı iyidir diyenler ben Kasımpaşa hacihüsref kızıyım Benim oturduğum semtte berbat ama Tarlabaşı gibi lanet biyer yok arası 10 dakika oturduğum yerle görüyorum biliyorum yani hiç orayı güzel gösterme çabasına girmeyin 10 yaşındaki çocuk cebindeki telefonu koyar ruhun duymaz...

  • Emrecan Hanci
    Emrecan Hanci 4 months ago

    Şu şuraya gel buraya gel şöyle olur böyle olur siktigimin salakları sanki çok doğru bişey ya garib bir adam mahelleden geçtiğinde köpek gibi saldırıp bıçak çekip bıçaklama çok mu doğru insanca davranacağınna buyur kardeşim yardımcı olalım ne arıyorsun diyeceğine köpek gibi saldırmaya ne gerek var eğer saldirlicak birileri varsa o da PKK orusbu çocuğu askerî mi polisimi şehit eden oruspu çocukları birbirimize değil bir mermi bir adam kimsenin hava atmaisna gerek yok

  • Ertan Algül
    Ertan Algül 1 week ago

    Kanka öyle yerlere gitme orda bir çete var adı yarrakyiyenler sikerler siz valla

  • BTS Forever
    BTS Forever 2 weeks ago

    Flash TV

  • Fatmagül Kurt
    Fatmagül Kurt 4 months ago

    ankara çinçine git

  • İlke Sevgi
    İlke Sevgi 4 days ago

    Çanta daha iyi oynamış aq

  • Atatürk
    Atatürk 3 months ago

    8:29

  • Tolgahan Yilmaz
    Tolgahan Yilmaz 1 month ago

    Bu ne yapmacik bir video

  • Hesapsız Kullanıcı
    Hesapsız Kullanıcı 4 months ago

    Senin gibi bencilce çıkarlarını düşünen Ergen orospular yüzünden Tarlabaşından insanlar korkuyor. Ve yine söylüyorum, senin gibi Çıkarlarını(maddi), siktiğim Like'ını almak için burayı farklı gösteren karakter yoksunu götverenlerin tekisiniz. Senin aşağıladığın bu mahallenin senin tabirinle en orospusu senden daha delikanlıdır. Insanları farklı yönlendirmeyin Para için Farklı ALGILAR oluşturmayın... Tarlabaşı bu sikiğin anlattığı gibi bir yer değildir gönül rahatlığıyla dolaşabilirsiniz hatta oturun çayınızı kahvenizi yudumlayın gerçek hayatı yaşayan insanlarla sohbet edin :) Burada başı belaya girecek tipler arayışta olanlar, götü başı ayrı oynayan tiplerdir. Bunun gibi küçük orospular anca evlerine geçtiğinde prim yaparlar.

  • Ahmet
    Ahmet 1 month ago

    Olum 2 ay kaldım orda hiç korkulacak bi şey yok herkes kendi halinde çewre bile edindim orda

  • Game MasTeR
    Game MasTeR 4 months ago

    Vallahaya kurguyu sikim

  • ikizler kafası
    ikizler kafası 1 month ago

    git abi adanaya tarlabaşna gitmssin

  • Alican Körsulu
    Alican Körsulu 1 month ago

    2 saattir geziyor 10 dakka duramıyor yalancı youtuber bi gece gecirecem diyip 2 saat duruyor 2 saat derken cekimin tamami tahmini

  • Taehyung'un Piyemsesi

    Adana'da bir gece geçirirsin abi ben 14 yaşındayım gece sokağa çıkıyorum yanii