loading...

TİPİMİZ KAYDI ! ARK İLKEL YAŞAM #2

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Jun 23, 2018

  • Bu videoda ark oyna dık. ark'ta dinozor evcilleştirme ve hayatta kalma oyununu yaşayarak oynuyoruz. İyi seyirler :) 🔸 OYUNPORTAL koduyla %3 indirimli ucuza oyun satın alın 🔸LİNK ▶ https://bit.ly/2q9ulQG 🔸OyunPortal Ürünleri : http://ytpazar.com ▶Oyun Portal Android Uygulaması : ▶https://goo.gl/FDSJHo ▶Instagram : ▶https://www.instagram.com/taklakingg/ ▶Facebook : ▶https://www.facebook.com/oyunportalll ▶Snapchat : taklakingg 🚩Diğer Takla Videolar; ▶MineCraft Videoları : https://goo.gl/3JGBNM ▶CrazyCraft Videoları : https://goo.gl/kOvlic ▶BonBonCraft Videoları : https://goo.gl/7gD09t ▶GTA 5 Online Videoları : https://goo.gl/CD62Ru ▶ETS2 Videoları : https://goo.gl/SS0Siw ▶Farming Simulator Videoları : https://goo.gl/fne15d
  • TİPİMİZ KAYDI ! ARK İLKEL YAŞAM #2 etiketleri

Yorumlar

  • OnuReis
    OnuReis 7 months ago (edited)

    1gunde 2ark gelsin (herkes sıkılıyor +1)

  • Emre Bozkurt
    Emre Bozkurt 7 months ago

    Abi ben böyle kaliteli video görmedim :)

  • Night Soul Gamers
    Night Soul Gamers 7 months ago (edited)

    Abi ben bir önceki ark videosunun yorumlarinada yazdim bir tane mod var onunla oynayin o mod oyundaki hiçbirşeyi değiştirmiyor sadece 1 tane dürbün ekliyor o durbun ile dinazorlara baktığında o dinazorun ismini canini size kac hasar vurdugunu yaziyor ve en onemlisi olarak seviyesini ve torporunu( bayginlik derecesi ) yaziyor lütfen kalp at.

  • SAGO KAF-KEF
    SAGO KAF-KEF 7 months ago

    abi şunu 1 saat çek ya tadı çıkmıyo

  • Mehmet Emre Keskin
    Mehmet Emre Keskin 7 months ago

    Ya şunu gece çekmeyin artık

  • Gökhan Yelmer
    Gökhan Yelmer 7 months ago

    Daha Fazla ARK ❤️

  • Ömer Eren Ataş
    Ömer Eren Ataş 7 months ago

    10. Dakkaya kadar hiç bişey görmedim lan

  • baran -
    baran - 7 months ago

    arkkk gelsinn

  • Joshua & Can
    Joshua & Can 7 months ago

    BayRakipsiz İLE BERABER OYNA +1 LEYİN GÖRSÜN TAKLACII

  • TVEV - Ahmet Kama
    TVEV - Ahmet Kama 7 months ago

    Instagramda Gördüm 2M Ye Özel Şarkı Geliyor...

  • Ghost_Killer _Ripizm
    Ghost_Killer _Ripizm 7 months ago (edited)

    Abi Karanlıkta Oynama Göremiyoz Rafttaki Gibi Akşam Yatın Sabah Tekrar Iş Yapin

  • ꧁BlackGuy꧂
    ꧁BlackGuy꧂ 7 months ago

    TROLLCRAFT ISTIYORUZ!

  • Enes CAN Aydın
    Enes CAN Aydın 7 months ago

    Gerçek evde salona sıçsam...

  • Tarık Talaş
    Tarık Talaş 7 months ago

    Abı video çok güzel şahane

  • İmparator Oyuncu
    İmparator Oyuncu 7 months ago

    Abi şu şarkıyı koyma bu şarkı çok gergin ediyo beni

  • TRツ Rıdvan
    TRツ Rıdvan 7 months ago

    gamma 3 ya da gamma 4 yzıp görüşünü düzeltebilirsin

  • Şafak Yıldırım
    Şafak Yıldırım 7 months ago

    Abi gece gece iş yapmayın please :)

  • Zangw pro
    Zangw pro 7 months ago

    Abi gene 16. Bölümde t-rex evcileştirin

  • MUHAMMED VEFA
    MUHAMMED VEFA 7 months ago

    Like attım devamı gelsin.

  • /Siyah Gaming\
    /Siyah Gaming\ 7 months ago

    Baştaki animasyon Toni Reyiz Çok Komik harbi ya :D