loading...

Ufak Tefek Cinayetler 29. Bölüm - Dev Yüzleşmede İkinci Perde

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on May 15, 2018

  • Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → https://puhutv.com/ufak-tefek-cinayet... Ufak Tefek Cinayetler'e Abone Olmak İçin → https://bit.ly/utc-dd-sub Ufak Tefek Cinayetler 29. Bölüm Özet: Şüphelileri görmeye, cinayetler ilgili büyük bilgiler alıp, sonuca varılmaya başlandı. Kemal hızla çözüme gidiyor. Önüne beklemediği engeller çıksa da, durmaya niyeti yok. Ölmeyenler kimler, görmeye başladık. Diğer yanda Oya- Merve kapışması sürpriz bir sonuca çıkıyor. Serhan ise araştırmaya karar veriyor. İpin ucundan tutarak, sonuca ulaşmaya, bu kadınların ne sakladığını, bu noktaya nasıl gelindiğini bulmaya kararlı. Arzu için hesap vakti geldi çattı. Burcu ve Arzu hesaplarını görmek zorundalar artık. Peki bu kapışmada kim ayakta kalacak? Yapım: Ay Yapım Senaryo: Meriç Acemi Yönetmen Ali Bilgin Oyuncu Kadrosu: Oya: Gökçe Bahadır Merve: Aslıhan Gürbüz Serhan: Mert Fırat Pelin: Bade İşçil Taylan: Ferit Aktuğ Arzu: Tülin Özer Mehmet: Yıldıray Şahinler Edip: Selim Bayraktar Burcu: Duygu Sarışın
  • Ufak Tefek Cinayetler 29. Bölüm - Dev Yüzleşmede İkinci Perde etiketleri

Yorumlar

  • chris evans delisi
    chris evans delisi 9 months ago

    Evi alana raşel bedava😂

  • duygu aslan
    duygu aslan 9 months ago

    Salak salak salak salak oya ev için kullandı serhanı al haberi olmadan hapse tıka üç kez canına kast etti gerçekten Of bazen izlemiyorum ama üzülmüyorm

  • S D
    S D 9 months ago

    Oya ciddi misin ya yok senden olmaz. Elinde böyle Bi koz var gerçekten ev için mi harcıyorsun

  • aamw kanal
    aamw kanal 9 months ago

    Asli gurbuz cok guzel oyniyorya o olmasa dizi izlenmezdi bence

  • Elm stn
    Elm stn 9 months ago

    Yürü be Oya, safa yatırmayın şu kızı artık. Defolsun gitsin Merve yetti be

  • Bengisu Önder
    Bengisu Önder 9 months ago

    Dev yüzleşme falan değil Oya gerizekalı kurulup kurulup gidiyo Merveye istemiyosan uğraşmak çek git kendine başka bir yerde yeni bir hayat kur sanki burda kalmaya mecbursun

  • Irade Macitoğlu
    Irade Macitoğlu 9 months ago

    Yorumları okudum...bakıyorum her kez Merve'yi seviyor ,sebeb yüksek "Ben" egosumu? Yada Serhanin Oyani sevdiği içinmi? Onlarin ailesi zaten bitmişti!!!

  • hayata dair herşey
    hayata dair herşey 9 months ago

    Merve sen nasıl bir kraliçesin be sonuna kadar merveeee

  • Sibel Karabacak
    Sibel Karabacak 9 months ago (edited)

    Ben inanıyorum oya ne yapsa Merve'ye yetişemez .... Bu Merve için bir yenilgi değil sadece bir çözüm yolu bulma çabası mervoş KRALİÇE'liğini ve SARMAŞIĞI geri alacakkkkkk 😍😘💥🔥👑🌈

  • İlhan Oktay
    İlhan Oktay 9 months ago

    Delirtti kızı sonunda senarist

  • Oya Toksöz
    Oya Toksöz 9 months ago

    Ya bana nedense oya'nın güçlü olduğu hissiyatını vermiyorsunuz çünkü oya hala geriden geriden geliyor evi almak yerine hiç bir şey söylemeden polise gidecekti ki Merve Aksak bir daha o gücü bulamayacaktı kendinde daha sonra da serhan'a gidecek hepsini dinleyecekti olayı anlatacaktı en başından bu kaçıncı kerizliği bilmiyorum. Bir de evi satın alayım diyor bir de para mı ödeyeceksin ya? Şimdi o evi de aldın Serhan seni hiç bir şekilde aklayamıyor ama o kadar aşık ki adam naparsın :)

  • Gulsen Dursun
    Gulsen Dursun 9 months ago

    Çok saçma telefona bişey olmamış okadar takla attı

  • Esra Çiftçi
    Esra Çiftçi 9 months ago

    Kadın arkasına serhanı aldı karnına bebeği koydu özgüven fezaya vurdu Merve kesinlikle bu sahte Merve’yi öldürmeli. Kazayla bile olsa.

  • Irmak Sever
    Irmak Sever 9 months ago (edited)

    Şu ana kadar Merve’yi sevmiyordunuz. Birden mi sevginiz kabardı?

  • Meltem Kaya
    Meltem Kaya 9 months ago

    bir kadının elinden kocasını almaya kalkışıyor merve az bile yapiyor

  • Zeynep Demir
    Zeynep Demir 9 months ago

    Şu yüzsüz fahişenin ağzından burnundan getir artık Merve evli adamla fingirdeşip bide çocuk yapıp üstüne karısına bini nisil binliri yipirsin diye yüzsüz yüzsüz hesap sormak ne demek getir ağzından burnundan ulan kendin neler yapardın acaba oya fahişesi senin amacın baştan beri Merve olmakmış bir de ben onu beğenmem havaları kudurmuşsun kıskacından baksana önce adamı sonra evi hal hareketlerde merveye benzemeye çalışmalar şu dizide en karaktersiz sen ve serhan çıktı

  • Nihat Aksak
    Nihat Aksak 9 months ago

    Merveyle oyayı aşırı shipliyorum amk fena couple olurlar

  • Diriliş Ertuğrul
    Diriliş Ertuğrul 9 months ago

    Merve olmazsa dizinin keyfi olmazzz be

  • Gl Bzkrt
    Gl Bzkrt 9 months ago

    Bu Merve de yapıp yapıp tipik bir şekilde ispat edemezsin diyor ağzının ortasına vuracaksın bi tane

  • Özge Güneş
    Özge Güneş 9 months ago

    Oya inşşşallah ölürsün o kadar sevinicem ki sen ölünce kahpe evli adamla yat kalk bide iyiyim ben safım yok üst sürümüm şöyleyim böyleyim sanki kendi çok iyi de merveye kötü diyo oya o kadar yavşaksın ki at ağızlı