loading...

Vedat, Ceylan'a gerçeği anlatıyor - Sen Anlat Karadeniz 21. Bölüm | Sezon Finali

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Ceylan iyi korkup kaçmıyo sette Vedattan

  • Vedat bidaha tras olmaaa KORKAYRUM !0001f626

  • Canım ya gerçek yüzünü bilse , senin yanına yaklaşır mı?Sana sarılır mı hiç?

  • Vedat aslında güzel konuşuyo ya Ceylanla felan baba sonuçta o da

  • Nefesi annesi yiğiti abisi olduğunu öğrenince vedatın babası olduğunu öğrendiğinde daha çok sevindi ceylanım0001f60b

  • Küçücük çocuğa o kadar sır bi anda sölenir mi psikopat yaaa0001f621

  • Ceylan muhakkat nefese gidecek!

  • Vedat delirecek galiba

  • Vedat'la Ceylan'ı izlemekten ülkece işaret dilini sökeceğiz galiba0001f601

  • SEZON FINALI DIYE FENA HALDE ÜZÜLÜYORUM

  • yanlız vedat cok güzel anlatıyo

  • Yaa yerim sizi ❤️Vedat❤️ ceylan ❤️

  • Vedat tipsiz sonunda söyledi ceylan nefes annesi oldun0001f44f0001f6020001f6020001f6020001f602koptum gülmekten

  • Bu vedat tam bir manyak

  • Psikopat ya çocuk zaten duymuyor kendi kendine uydurduğu kuralları sayıyor ya

  • Vedat ins yakalanır diyenler like 0001f44d

  • Bu sahne yüzünden demiyorum baştan söyleyeyim. Ceylan karakteri çok gereksiz oldu ya. Gerçekten hiç gerek yoktu. Ikıncı çocuk Tahirle Nefesin olmalıydı.

  • Ula kizin bile sana tahiri soruyor anla anla onlar tahir ailesi olacak sen boyle kalacaksin

  • Tamam nefes ve yiğit ceyla nin ailesi zaten ama babalık yapan babası oaln EN DELI TAHIR

  • Ceylan bir gerçeği öğreniyor ama çok normal karşıladı