loading...

YAZIN HAYAT KURTARAN 31 PRATİK ÇÖZÜM VE TÜYO

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Jun 24, 2018

  • Zaman Bilgisi: 00:10 Terlemeyi durdur 00:26 Bisiklet tüyoları 02:38 Plaj için pratik çözümler 05:01 Havuz için tüyolar 07:40 Kendin yap yazlık çanta 09:35 Pinpon toplarıyla at-vur oyunu _______________________________________________________________ 5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: https://goo.gl/988RDr Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ
  • YAZIN HAYAT KURTARAN 31 PRATİK ÇÖZÜM VE TÜYO etiketleri

Yorumlar

  • Bir minik Köpek
    Bir minik Köpek 7 months ago

    Neden 5 min. Crafttaki şeyleri kopyalayıp koyuyorsun o adamlar saatlerce günlece çalışıyorlar bir video için ayıp

  • yiğit uyar
    yiğit uyar 7 months ago

    Abi şu 5 harfini yazarken en üste ekmeğe çekiçle vuruyon niğmete vurma

  • Fatma Yorgancıoğlu
    Fatma Yorgancıoğlu 7 months ago

    3:54

  • MODA STYLE
    MODA STYLE 7 months ago

    Lütfen türkçesini de yazın videoda anlamıyorum

  • Şevval Altay
    Şevval Altay 7 months ago

    izleyipte yapmayanlar derneği ..ndbdb

  • BerKay Kodal
    BerKay Kodal 7 months ago

    neden 31 anlatsana biraz

  • iki melek Rabia kökten , Asya burcum

    Kalp zaten çok görünmüyor beğenmedim kalbi

  • Amaçsız Genç
    Amaçsız Genç 7 months ago

    Arkadaslar videodaki kelimeleri türkce yap diyosunuzda ben bu five minute crafts kanalı sayesinde ingilizce kelime ezberledim birsürü bence sizde boyle yapın.

  • Esma Swift
    Esma Swift 7 months ago

    Malmısın bu kanalın türkçesi ama para kazanmak türkçe olsa video içindeki eşyalar da türkçe olursu 5- minute crafts alıp hemen yüklüyosun adamlıkmı bu bi intro değişik o kadar öyle yapınca video senin mi oluyor git bari video içindeki eşyaları türkçe yapda işimize yarasın inşallah kanalın kapanırda görürsün sonra bide introda çekiçle ekmeğe vuruyor günah lan günah allahsızlar

  • Benim Mutfağım. Acıktım

    Abla 5 dakikada halet ltfn kAlp ben sana aboneyim

  • Erdinç Bolcan
    Erdinç Bolcan 7 months ago

    2. Kolalı olan da kola yarımdı daha önceden acilmis

  • Kevser Durna
    Kevser Durna 7 months ago

    Hiç değilse şuna türkçe alt yazı koyunda hepimiz anlayalım.

  • Sudem Orhan
    Sudem Orhan 7 months ago

    2. yorum

  • HAYATIMIZDA MATEMATİK

    İlk izlenme. İlk yorum ve ilk beğeni benim gençler

  • SİYAH KURT
    SİYAH KURT 7 months ago (edited)

    Arkadaşlar ilk yorumu HAYATIMIZDA MATEMATİK yaptı

  • Mercan Budak
    Mercan Budak 7 months ago

    3:27

  • Bir GtaV Oyuncusu
    Bir GtaV Oyuncusu 7 months ago

    50. Yorum 104. Beğeni

  • Маша Мега
    Маша Мега 7 months ago

    класс

  • HAYTA KIZ HAYTA KIZ
    HAYTA KIZ HAYTA KIZ 7 months ago

    Güzel fikir

  • zeynep Dikmen
    zeynep Dikmen 7 months ago

    56. Yorum