loading...

Yer miyiz ulan sizin bu fitne ayaklarınızı?

Paylaş
Sitene ekle
  • Published on Mar 9, 2018

  • Bizler fitne ile hazırlanan bir ortamda Kerbela’nın yaşandığını bilen ve 1340 yıldır o acının yasını tutan, utancını yaşayan Müslümanlarız… Abone olmayı unutmayın.
  • Yer miyiz ulan sizin bu fitne ayaklarınızı? etiketleri

Yorumlar

  • Reis agzina sağlık

  • Sevgili kardeşim Abdurrahman uzun, Cübbeli Ahmed hoca ile aynı tasavvuf yolunda olmasak da kendisini senin Reis'i tanıma şeklini tarif ettiğin gibi tanırız. Bir kardeşin olarak uyarayım ki yanmaz kefen yaftasından kastın o ise büyük hatadasın. Ayet-i kerimede mealen fasıktan haber geldiğinde iyi araştırın emrine göre sen televizyon haberinden alıp bu yaftayı video na taşımıssın Halbuki Cübbeli Ahmet Hoca'nın sohbetlerini dinledim kendisi yanmaz kefen diye bir şeyden bahsetmiyor kaldı ki Bu haftayı çarpıtarak oluşturan Fasık Güruh için ciddi bir bedduası ve ahı söz konusu Bence videonu düzelt ve helallik iste diğer faydalı Yorumların için Rabbim razı olsun

  • Yanmayan kefen nedir cübbeli ahmet hocaya yapılan bu iftiraya sizde mi inanıyorsunuz bedduası var böyle birşeyi yayanlara bilin istedim.

  • Yanmayan kefen derken iftira atmayın

  • Yalnız Maide Suresi 3. Ayet bahsettiğiniz konu ile hiç alakası yok. Başka bir ayettenmi bahsediyorsunuz. Abdurrahman bey...

  • Heeşey iyi hoş, yine güzel konuşmuşsun yalnız yanmayan kefen olayı olmamış, aşağıda elemanın biri link atmış istersen bi oku, beğenilerw göre yorum sırası değişebilir yukardada olabilir

  • Hz. ademin babası var diyenlere cevabınız yok, mucizeleri inkar edenlere cevabınız yok, peygambersiz islam peşinde koşanlara cevabınız yok, hadisleri dinden çıkarmaya çalışanlara cevabınız yok, kaş yapayım derken göz çıkarmışın birader, bir önceki diyanet işleri başkanın hadisleri inkar ediyordu bunlarlamı islamiyeti güncelleyeceksiniz. Sen önce kefen cümlenle attığın iftiranı temizle zira iftiracı adamın sözüne itibar edilmez, unutma yalan konuştuğu tespit edilen insanı şahit yazamazsın...

  • Ağzına sağlık abi işin rastgelsin çok iyi anlatmışsın 0001f604

  • Abdurahman bey size itirazim var ! Videolarinizi severek izliyorum cevremdekilere de izletiyorum.Yalniz solcu/ateist kesimin Cubbeli Ahmet Hoca'ya iftirasi olan 'yanmaz kefen' iddaasi tamamen yalandir.Hoca.bunun iftira oldugunu defalarca soyledi.Sizde bu adamlari iftirasina katildiniz.

  • Ağzına sağlık

  • Yanmaz kefenden kastınız nedir?? Eğer bu sözü söylerek Cübbeli Ahmet Hoca (Ahmet Mahmut Ünlü)'yı kasdediyorsanız ben neredeyse 30 seneye yakın Hocaefendiyi dinler takip ederim yanmaz kefen sattığına şahit değilim. Sadece kendi yazdığı kitapları satar şahsı adına başkada bir ticareti yoktur. Tvlerde haber yaptıklarını zanneden soytarıların çıkardığı bir iftiradır bu söylem Hocaefendi bu konuda birkaç kez de açıklama yaptı dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Videolarınızı beğenerek takip ediyordum ama bu videodaki söylemleriniz biraz maksadını aşmış üzülerek söylüyorum. Sağlıcakla Nil Öztürk

  • Allah ebeden razı olsun.

  • Adamsın abi çok güzel anlatmışsın.

  • Allah senden razı olsun hocam

  • Her videonuz bir harika lakin bu yanmaz kefen olayını düzeltmeli siniz bu bir iftiradır Cübbeli hocam zaten iftira olduğunu açıklamıştır .. Olayı muhatabını dinleyerek düzeltirseniz sevinirim....

  • Yanmayan kefen konusunda yanlış konuşmuşsun kardeş. O konu ile alakalı daha ayrıntılı araştırma yapmalısın. Kal sağlıcakla.

  • Abdurrahman efendi yanmaz kefen meselesi seni yakacak bu kafayla gidersen. Senin karşı durup konuştuğun mihrakların iftirası ile yanmaz kefen diyorsun aç bak. Vebali bedeli büyük olur söyleyeyim

  • Adam harikaya0001f602

  • Helal sana başkan

  • Ha YASA. .SEN KARDES