loading...

Youtube Çalkalanacak!! / Kafalar'la Kahve Sohbetleri / #YPS13

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • Bu niye tutmadı amk

  • bu video bu hafta trende düşmezse ben türkiye youtube izleyici kitlesinin beynini sikip sokuşturiyim. bizde video çekiyoruz bütün küçük kanalların amacı bu samimiyeti yakalamak.

  • Lan sanki kendi arkadas ortamimdayim mubabbet ediyorum egleniyorum falan o kafada izledim cidden, 40 dk falan nasi gecti anlamadim.Ayrica youtubeyi ilk kesfettigimde izledigim adamin geri donmesi ayri keyif verdi bana.

  • abi marul kafayı davet etsene

  • 3 ADAM 1 PİÇ

  • Onuuuur 0001f3390001f4950001f495

  • Siz sanıyorsunuz ki biz üniversiteyi çalışarak okuyoruz.

  • Onur mood +1

  • Kwai türkiye pirim için yorum yaptı 0001f602

  • Baho bey takipçilerin kanalımı takip etmedi sizden şikayetçiyim prim yapıyoruz burda 0001f60d

  • Başlığı adam akıllı koyamadığın için izlenmedi.

  • Abonenin ve izlenmenin fazla olmasi lazim cop kanallar daha yuksek deger goruyo degerini anlayamiyolar be abee

  • Youtube'un en fakir fakat en bonkör kalpcisii ( kardesim serii kalp at ) 0001f60a

  • Onur’u niye getirdiniz sizin diliniz şişti konuşmaktan adam hi bile diyemedi

  • Amına koyim her sikim değişti dünyada.İnci Sözlük'ün sosyal medya'da etkin olduğu dönemlerden,zirvelerin yapıldığı dönemlerden Mertcan Bahar'la karşılıklı dissleşmelerinizden nerelere geldik..Eskiler her zaman daha güzeldir.Deli gibi o dönem okuldaki castinci kızların yüzüne baka baka bibır bibir amcık diye bağırırdık.Aaah aah kısıtlamalar olmayacaktı ki Türkiye'ye geldiği zaman kafasında şişe kıracaktık.

  • Öyle bir cenabet tayfayız ki Deep Turkish Web kanalını istedik YouTube kanalı kapattı aq

  • Bilal'in Trabzonlu olmasına rağmen Trabzonlular'ın patavatsız olduğu gerçeğini kabul edip söylemesini tebrik ediyorum. Çünkü Trabzonlular'ın kendileri hakkındaki gerçekleri kabul etmekte zorlanma huyu var. 1 yıldır Trabzon' da yaşarken fark ettiğim bir şey bu

  • Deep Turkish Web'i davet eder misiniz Baho bey?

  • Youtubenin en yakışıklısı elraenn karınca çiftliğidir net tartışmasız