loading...

Annesinin güzelliğini alan küçük Songül! - Kırgın Çiçekler 113.Bölüm (Final)

Paylaş
Sitene ekle

Yorumlar

  • çok duygusal bir sahne 0001f62d❤️❤️

  • Babaannesiyle ,Songül 'ün girişi çok havalı olmadımı sence.0001f49d0001f49d0001f49d

  • Kokusu bile aynı...0001f62d

  • Bunlar da iyi olmak icin songülün ölmesini mi beklediler

  • Olum 5 yıl içinde doğan doğana ölen ölene büyüğen büyüğene şu selinden bi gıdım yaşlanma göremiyorum vay be

  • Seline de helal olsun akillanmis ya anasini satiyim 0001f6000001f600of be keske songule bir sey olmasaydi ya

  • Arkadaşlar Songül gerçek hayatta hamile o yüzden çıkmak zorunda kaldı...

  • Ya o değil de ben Selinin fiziğine aşık oldum çook cool bee 0001f60d0001f60d 18lik çıtır sanki kuğu gibi

  • Ulan bu küçük Songül de büyük songulle aynı kaderi paylaşıyor. Annesi ölü babası canlı. Bu ne aq

  • Bebiş çok tatlı gülüyor0001f60a0001f380

  • Selini ilk defa sevdim 0001f6220001f622

  • Oyuncak bebeğe benziyor lan çok tatlı :D

  • O gözler ne maşallah çok güzel ❤️

  • Ya yonetmen Songulu oldurdun eline ne gecdi be cok uyuz oldum sana ha nolurdu Songulde bebiwiyle kalsaydi sinir oldum

  • Ada 

    Ya Yerim Ama Barbie Bebek Gibi Çok Tatlı 0001f49b

  • Aynı onun gibi kokuyor diyince kendimi tutamadım :(

  • Ay nasıl sevindiler ❤0001f496

  • Ya çok şeker yaa çok güzell Tıpkı Songül

  • KEŞKE SONGÜLDE BU TATLI KIZINI GÖREBİLSEYDİ0001f62d0001f62d0001f62d0001f62d

  • Haydaaa,bu bölümün fragmanında gösterilen minik tıpkı Songül'dü yahu,değiştirdiler mi acaba,o kimdi?0001f644